Login
 Forum
 
 
Thesis topic proposal
 
László Józsa
A marketingstratégia elméleti alapjai

THESIS TOPIC PROPOSAL

Institute: Széchenyi István University, Győr
business and management
Doctoral School of Regional Sciences and Business Administration

Thesis supervisor: László Józsa
Location of studies (in Hungarian): Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola
Abbreviation of location of studies: SZE


Description of the research topic:

A marketingstratégia, mint üzletpolitikát meghatározó elem elméleti vizsgálatára irányul a téma. A különféle vállalati funkcióelemek, illetve a stratégiakészítést befolyásoló tényezők egymás közötti kapcsolatait szükséges feltárni, illetve elemezni kell kölcsönhatásaikat. A kutatás célja a marketinstratégia befolyásoló, alakító tényezőinek rendszerezése, valamint ezek megjelenésének vizsgálata a gazdasági rendszerekben, azok irányításában. Az elemzésekben kiemelten kezeljük a módszertan kérdését, s annak alkalmazási adaptálhatóságát a hazai viszonyokra. Összehasonlító elemzéseket ösztönzünk a világ különböző országaival, a közös elemek elvi alapjainak értékelésére.

Number of students who can be accepted: 1

Deadline for application: 2017-01-31

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )