Thesis supervisor: László Józsa
Location of studies (in Hungarian): Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola Abbreviation of location of studies: SZE
Description of the research topic:
A marketingstratégia, mint üzletpolitikát meghatározó elem elméleti vizsgálatára irányul a téma. A különféle vállalati funkcióelemek, illetve a stratégiakészítést befolyásoló tényezők egymás közötti kapcsolatait szükséges feltárni, illetve elemezni kell kölcsönhatásaikat. A kutatás célja a marketinstratégia befolyásoló, alakító tényezőinek rendszerezése, valamint ezek megjelenésének vizsgálata a gazdasági rendszerekben, azok irányításában. Az elemzésekben kiemelten kezeljük a módszertan kérdését, s annak alkalmazási adaptálhatóságát a hazai viszonyokra. Összehasonlító elemzéseket ösztönzünk a világ különböző országaival, a közös elemek elvi alapjainak értékelésére.