|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. III. 03. Közlemények |
2015
adattárból, 2017. III. 03. |
Shaik Abdul Malik Mohamed Ismail, Yusof Ede Petras, Abdul Rashid Mohamed, Lin Siew Eng: Compensatory Reading among ESL Learners, ENGLISH LANGUAGE TEACHING 8: (8) pp. 46-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
2014
adattárból, 2017. III. 03. |
Yusof Petras: Factors Behind the Gender Gap in L2 Learning, DIGES PENDIDIK 14: (1) pp. 36-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2013
adattárból, 2017. III. 03. |
Abdul Rashid Mohamed, Yusof Petras, Shaik Abdul Malik Mohamed Ismail, Lin Siew Eng: Can schools make a difference?, NEW HORIZONS IN EDUCATION 61: (1) pp. 1-10. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2013
adattárból, 2017. III. 03. |
Low Hui Min, Phoon Hooi San, Yusof Petras, Abdul Rashid Mohamed: Novice Writers in Asian Academia, 3L: LANGUAGE LINGUISTICS LITERATURE 19: (3) pp. 47-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol
|
2013
adattárból, 2017. III. 03. |
Hazri Jamil, Yusof Petras, Abdul Rashid Mohamed: Investigating teachers' professional identity and development in Malaysia: Preliminary findings, In: Szerk.: Norihiro Kuroda Africa-Asia University Dialogue for Educational Development: Final Report of Phase II Research Results: Vol. 5, Teacher Professional Development. Hiroshima: Hiroshima University of Economics, 2013. pp. 41-50. (CICE Series) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2012
adattárból, 2017. III. 03. |
Yusof Petras, Hazri Jamil, Abdul Rashid Mohamed: How Do Teachers Learn?, KEDI JOURNAL OF EDUCATIONAL POLICY 9: (1) pp. 51-70. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
2012
adattárból, 2017. III. 03. |
Zoller Katalin, Yusof Petras: Teachers as learners, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) : (2) pp. 128-141. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2010
adattárból, 2017. III. 03. |
Petrás E: Az Alföld átalakuló főiskolahálózata, MAGYAR PEDAGÓGIA 110: (1) pp. 73-89. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2006
adattárból, 2017. III. 03. |
Petrás E: Lokalizáció: globális alternatíva?, In: Szerk.: Molnár B, Szerk.: Szerepi S Globalizációs ismeretek: Cikkek, tanulmányok. Hajdúböszörmény: Galenos Alapítvány, 2006. pp. 44-71. (Galenos könyvek; 1.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2005
adattárból, 2017. III. 03. |
Petrás E: Lokalizáció és lokális identitás a globalizáció korában, SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 15: (4) pp. 85-98. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Esszé független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 18 |
|
|
|
|
|