Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 24.
Személyes adatok
név Kopp Erika
születési év 1967
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím kopp.erikappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500/3836
mobiltelefon száma +36 30 358-1427
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága nevelés- és sporttudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 9
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 6
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Gulyás Andrea PhD 2022  NDI2-ELTE
(50%) Pesti Csilla PhD 2019  NDI2-ELTE
(50%) Seden Kinley PhD 2019  NDI2-ELTE

abszolutóriumot szerzett:
Chaw Ei Phyu (PhD) 2022/08  NDI2-ELTE
(50%) Erdei Luca Alexa (PhD) 2020/01  NDI2-ELTE
Gulyás Andrea (PhD) 2017/01  NDI2-ELTE
(50%) Kozhabergenova Aigerim (PhD) 2021/08  NDI2-ELTE
(50%) Muzafarova Taisia (PhD) 2020/08  NDI2-ELTE
(50%) Saed Amin (PhD) 2022/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Barcin Fatma Nur (PhD) (2026/08)  NDI2-ELTE
Diganayeva Aminat (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
Tafese Mestawot Beyene (PhD) (2025/08)  NDI2-ELTE
(50%) Pongor-Juhász Anna Orsolya (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Reformpedagógia, alternatív pedagógia, iskolafejlesztés, pedagógusképzés. Református oktatásügy, képzési programfejlesztés.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Kopp Erika, Kálmán Orsolya: Teacher Education in Hungary: Between Autonomy and Control, In: Menter, Ian; Sablić, Marija; Valeeva, Roza A.; Kowalczuk-Walędziak, Marta (szerk.) The Palgrave Handbook of Teacher Education in Central and Eastern Europe, Springer International Publishing (2023) pp. 53-81.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2022

Kopp Erika, Pesti Csilla: Tanárképzési curriculumok nemzetközi összehasonlítása, In: Rónay, Zoltán; Fazekas, Ágnes; Horváth, László; Kálmán, Orsolya (szerk.) Keresni az újat szüntelen..., L'Harmattan Kiadó (2022) pp. 207-227.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2022

Kopp Erika, Pesti Csilla: Organizational Learning and Resilience in Hungarian Schools During COVID-19 Distance Education – Study of two cases, EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 2022: (dec 05) pp. 1-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Kopp Erika: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása az oktatási rendszer szintjén, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 62-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Chrappán Magdolna, Kopp Erika, Pesti Csilla: Initial teacher education in Hungary: issues, policies, practices, EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4: (1) pp. 49-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Pesti Csilla, Győri János, Kopp Erika: Student Teachers as Future Researchers: How do Hungarian and Austrian Initial Teacher Education Systems Address the issue of Teachers as Researchers?, CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 8: (3) pp. 35-57.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
URL 
2018

K Nagy Emese, Révész László, Revákné Markóczi Ibolya, Sápiné Bényei Rita, Kopp Erika, Lénárd Sándor, Major Éva, Kovácsné Duró Andrea, Illésné Kovács Mária, Dobróné Tóth Márta, Óbis Hajnalka, Sarka Lajos, Huszár Zsuzsanna, Fűzné Kószó Mária, Musza Katalin, K Nagy Emese: Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportban (DFHT) tanítási-tanulási stratégia, EKE Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: magyar
URL 
2013

Kopp Erika: Tanulásközpontú programfejlesztés, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (2) pp. 39-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2005

Kopp Erika: Református középiskolák identitása a tanárok és diákok véleménye tükrében, EDUCATIO 3: pp. 554-572.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2002

Kopp Erika: Magyar alternatív- és reformpedagógiai koncepciók a hetvenes- nyolcvanas években, In: Németh, András (szerk.) Reformpedagógia-történeti tanulmányok, Osiris Kiadó (2002) pp. 152-167.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:100 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
99
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
98
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
22 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
22
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
12
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
180

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )