Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2014. IX. 30. Közlemények |
2014
adattárból, 2015. X. 13. |
Salánki Ágnes: Színes reklámok…. A szín, a kép és a szöveg kölcsönhatása, valamint az elhelyezés szerepe egyes reklámhordozók esetében, In: Szerk.: Ladányi Mária, Szerk.: Vladár Zsuzsa, Szerk.: Hrenek Éva Nyelv, társadalom, kultúra : interkulturális és multikulturális perpektívák I-II.: XXIII. Magyar Alkalmazott Nyelvészeti Kongresszus. Budapest: Tinta Könyvkiadó, 2014. pp. 770-777. (A MANYE kongresszusok előadásai; 10/1-2..) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2015. X. 13. |
Salánki Ágnes: A fordított, a fordítatlan és a lefordíthatatlan elemek a reklámszlogenekben, In: Szerk.: Boda István Károly, Szerk.: Mónos Katalin Az alkalmazott nyelvészet ma: innováció, technológia, tradíció : MANYE XX.: a XX. Magyar Alkalmazott Nyelvészeti Kongresszus. Budapest; Debrecen: MANYE - Debreceni Egyetem, 2011. pp. 504-510. (A MANYE kongresszusok előadásai; 7.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2015. X. 13. |
Salánki Ágnes: Marketing, Translation, Description of the Language of Advertising, In: Szerk.: Magyarországi Fordítóirodák Egyesülete Fordítók és Tolmácsok Őszi Konferenciája: Szent Jeromos-napi találkozások. Budapest: Magyarországi Fordítóirodák Egyesülete, 2009. pp. 34-38. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2009
adattárból, 2015. X. 13. |
Salánki Ágnes: Marketing und die Werbesprache, PUBLICATIONES UNIVERSITATIS MISKOLCIENSIS SECTIO PHILOSOPHICA 14: (3) pp. 89-93. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: német
|
2008
adattárból, 2015. X. 13. |
Salánki Ágnes: Werbung für Männer - Werbung für Frauen, In: Szerk.: Erika Kegyes, Szerk.: Ágnes Huszár Gerderbilder aus Ungarn: Ergebnisse der ungarischen Genderforschung. Hamburg: Verlag Dr. Kovac, 2008. pp. 237-248. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2001
adattárból, 2015. X. 13. |
Salánki Ágnes: Äquivalenzmöglichkeiten der deutschen und der ungarischen Werbesprache, BERLINER BEITRAGE ZUR HUNGAROLOGIE 12: pp. 171-178. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: német
|
1999
adattárból, 2015. X. 13. |
Salánki Ágnes: Informatív és emocionális reklám, MODERN FILOLÓGIAI KÖZLEMÉNYEK 1: (1) pp. 78-86. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
1999
adattárból, 2015. X. 13. |
Salánki Ágnes: Die Arten der Werbung. Deutsche und ungarische Beispiele aus linguistischer bzw. semiotischer Sicht, PUBLICATIONES UNIVERSITATIS MISKOLCIENSIS SECTIO PHILOSOPHICA 5: pp. 89-98. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: német
|
1998
adattárból, 2015. X. 13. |
Salánki Ágnes: Linguistische Aspekte der Werbesprache, PUBLICATIONES UNIVERSITATIS MISKOLCIENSIS SECTIO PHILOSOPHICA 4: pp. 15-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: német
|
1995
adattárból, 2015. X. 13. |
Klaudy K, Salánki Á : Német-magyar fordítástechnika., Budapest: Tankönyvkiadó, 293 p. (A fordítás lexikája és grammatikája; 1..) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 9 |
|
|