Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 26.
Személyes adatok
Vancsó Ödön
név Vancsó Ödön
intézmény neve
doktori iskola
DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola (oktató)
ELTE Matematika Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola 15%
ELTE Matematika Doktori Iskola 75%
ELTE MDI2-ELTE Doktori Iskola Tanácsa 10%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím vancsocs.elte.hu
telefonszám +36 1 372-2500/8515
mobiltelefon száma +36 70 630-6820
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1987 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Csapodi Csaba PhD 2017  MSDI-DE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Princz Péter János (PhD) (2022/08)  MDI2-ELTE
Burian Hana Virginia (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
(50%) Katona Dániel (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
Kiss Anna (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
Szmerka Gergely (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
(50%) Varga Eszter (PhD) (2020/08)  MDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület matematika didaktika, valószínűségszámítás és statisztika tanítása, matematika filozófiája, története
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
Közlemények
2018

Gabriella Ambrus, Andreas Filler, Ödön Vancsó: Functional Reasoning and working with Functions: Functions/ mappings in mathematics teaching tradition in Hungary and Germany, MATHEMATICS ENTHUSIAST 15: (3) pp. 429-454.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Vancsó Ödön, Beregszászi Eliza, Burian Hana, Emese György, Stettner Eleonóra, Szitányi Judit: Complex Mathematics Education in the 21st Century, In: Hart, Eric W; Sandefur, James (szerk.) Teaching and Learning Discrete Mathematics Worldwide: Curriculum and Research, Springer International Publishing (2018) pp. 111-134.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2018

Ambrus G., Csapodi C., Vancsó Ö.: Teaching reality based tasks in Hungarian schools based on some national traditions, HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 13: (1) pp. 461-477.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

AMBRUS Gabriella, VANCSÓ Ödön: Der komplexe Mathematikunterricht von Tamás Varga im 21. Jahrhundert, MITTEILUNGEN DER GESELLSCHAFT FÜR DIDAKTIK DER MATHEMATIK 2017: (103) pp. 6-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
2017

G Ambrus, N K Rácz, Ö Vancsó: HOW HUNGARIAN TEACHERS THINK ABOUT COMBINATORICS AND ITS TEACHING, Scientific Issues of Jan Długosz University in Częstochowa, Mathematics XXII: (1) pp. 11-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Lehocka ZN, Vancso O: Equivalence relation as a tool to create new structures How could they be prepared and taught in schools?, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 46: pp. 251-264.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Vancsó Ödön: Az ELTE tervezett matematikadidaktika doktori alprogramjának céljai, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) Kutatások és jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből, ELTE Eötvös Kiadó (2016) pp. 13-24.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2015

Ambrus Gabriella, Vancsó Ödön: Ist eine schnelle tiefgehende (und nachhaltige) Änderung in der Vorstellung von Mathematiklehrern möglich?, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 13: (1) pp. 1-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: német
2013

Vancsó Ödön: Teaching Statistical Inference from Multiple Perspectives Integrating Diverging Schools of Inference, In: International, Statistical Institute (szerk.) Proceedings of the 59th World Statistics Congress of the International Statistical Institute, International Statistical Institute (2013) pp. 1108-1113.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2009

Vancsó O: Parallel discussion of classical and Bayesian ways as an introduction to statistical inference, INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION 4: (3) pp. 291-322.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:10 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
53
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
59
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
19
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
9
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
15


2019. IV. 10.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. május 17-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )