Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. IV. 03.
Személyes adatok
Csépes Ildikó
név Csépes Ildikó
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témakiíró)
DE Nyelvtudományok Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 50%
DE Nyelvtudományok Doktori Iskola 50%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím csepes.ildikoarts.unideb.hu
telefonszám +36 52 512-900/22165
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1991 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Fekete Adrienn (PhD) 2016/08  HTDI
Sándor Krisztina Ágnes (PhD) 2016/01  NDI-DE
Szabó Fruzsina (PhD) 2017/08  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület nyelvtudásmérés és értékelés, különösen szóbeli teljesítménymérés; olvasási stratégiák; második nyelv elsajátítás; angol nyelvpedagógia (szakdidaktika)
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2018

Fekete Adrienn, Csépes Ildikó: B2-es szintű nyelvvizsga bizonyítvány: útlevél a diplomás élethez, társadalmi mobilitáshoz, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (10-11) p. 13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Csépes Ildikó: Researching Oral Feedback in the Foreign Language Classroom, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 6: (3) 2064-2199
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Csépes Ildikó: Language Assessment Literacy in English Teacher Education in Hungary, In: Dina, Tsagari (szerk.) Classroom-based Assessment in L2 Contexts, Cambridge Scholars Publishing (2016) pp. 30-53.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Csépes Ildikó: Nyelvtudásmérési műveltség az angol szakos tanárképzésben a Debreceni Egyetemen, In: Csépes, Ildikó; Horváth, Andrea; Nagy, Andrea; Trippó, Sándor (szerk.) Tanulmányok a Debreceni Egyetem levelező és részismereti nyelvtanári képzésének megújításához, Debreceni Egyetem Tanárképzési Központ (2015) pp. 5-35.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Csépes Ildikó: Language assessment literacy in Hungary, In: G, Pusztai; Á, Engler; I, Revák Markóczi (szerk.) Development of Teacher Calling in Higher Education, Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 87-97.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Ildikó Csépes: Language Assessment Literacy in English Teacher Training Programmes in Hungary, In: József, Horváth; Péter, Medgyes (szerk.) Studies in Honour of Marianne Nikolov, Lingua Franca Csoport (2014) pp. 399-411.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2012

Csépes I: Self- and Peer-Assessment in Focus: Stakeholders’ Perceptions and Issues of Implementation, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2: pp. 63-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2009

Csépes I, Grotjhan R, Sigott G: Measuring Oral Proficiency through Paired-Task Performance, Peter Lang Internationaler Verlag der Wissenschaften
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: angol
2002

Csépes I: Is testing speaking in pairs disadvantageous for students?, NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 9: (1) pp. 22-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
2000

Csépes I, Sulyok A, Öveges E: Chapter 11: The pilot speaking examinations., In: Alderson, C.; Nagy, E.; Öveges, E. (szerk.) English language education in Hungary. Part II. Examining Hungarian learners' achievements in English, British Council, Budapest (2000) pp. 123-148.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:38 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
24
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
30
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
5
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
19
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
51


2019. IV. 10.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2019. május 17-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )