Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. IX. 21.
Személyes adatok
Szigeti Orsolya
név Szigeti Orsolya
intézmény neve
doktori iskola
SzIE Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Kaposvári Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 82 505-800/3200
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Kaposvári Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Kaposvári Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1998 - Kaposvári Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Bodrogai László PhD 2019  GSDI-KE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Boldizsar Bettina PhD (2020/12)  GSDI-KE
Olsovszky Árpád PhD (2020/08)  GSDI-KE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Szűcs Andrea (PhD) 2014/08  GSDI-KE
Bence Krisztina (PhD) 2020/08  GSDI-KE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Maul Katalin (PhD) (2022/08)  GSDI-KE
(50%) Mohammad Mohammad (PhD) (2022/08)  GSDI-KE
(50%) Schneider Sandra (PhD) (2022/08)  GSDI-KE
(50%) Kovács Kristóf (PhD) (2021/08)  GSDI-KE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület élelmiszermarketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2020

Katalin Szendrő, Eszter Szabó-Szentgróti, Orsolya Szigeti: Consumers’ Attitude to Consumption of Rabbit Meat in Eight Countries Depending on the Production Method and Its Purchase Form, FOODS 9: (5) 654
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Bence-Kiss Krisztina, Szigeti Orsolya: Exploring the Marketing Strategies of Krishna Consciousness in Europe, INTERNATIONAL JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARITY IN BUSINESS AND SCIENCE 5: (8) pp. 21-31.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2018

László A. Bodrogai, Orsolya Szigeti: THE OPINION OF VISITORS ON THE TOURISTIC ATTRACTIONS AND SERVICES OF THE ESTERHAZY CASTLE OF FERTŐD, APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 12: (3-4) p. in press.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Szente V., Szigeti O., Polereczki Zs., Varga Á., Szakály Z.: Towards a new strategy for organic milk marketing in Hungary, ACTA ALIMENTARIA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF FOOD SCIENCE 44: (1) pp. 32-38.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2015

Szigeti Orsolya, Szendrő Katalin, Böröndi-Fülöp Nikoletta: Mangalicatermékek fogyasztási szokásai – kvantitatív és kvalitatí­v kutatás eredményei [Consumer behaviour of mangalica products – results from quantitative and qualitative data], ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 11: (1-2) pp. 39-44.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2012

Szakály Zoltán, Szente Viktória, Polereczki Zsolt, Szigeti Orsolya: Consumer beliefs and misbeliefs about dairy products in Hungary, MILCHWISSENSCHAFT-MILK SCIENCE INTERNATIONAL 67: (2) pp. 181-184.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
2012

Szakály Zoltán, Szente Viktória, Kövér György, Polereczki Zsolt, Szigeti Orsolya: The influence of lifestyle on health behavior and preference for functional foods, APPETITE 58: (1) pp. 406-413.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 68
nyelv: angol
URL 
2009

Szakály Zoltán, Szigeti Orsolya, Szente Viktória: Analysis of consumer habits and attitudes on the Hungarian beef and rabbit market., APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 3: (1-2) pp. 67-70.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2006

Szakály Zoltán, Szente Viktória, Szigeti Orsolya: A közösségi marketing hazai anomáliái és lehetőségei a nemzetközi tapasztalatok tükrében., GAZDÁLKODÁS 50: (2) pp. 37-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2005

Szakály Zoltán, Szente Viktória, Szigeti Orsolya: A hazai közösségi marketingben jelentkező anomáliák és feladatok., ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 2: (1-2) pp. 3-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:95 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
185
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
198
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
13 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
175


2020. X. 20.
ODT online ülés
Az ODT következő, online ülésére 2020. november 6-án 10.00 órakor kerül sor.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )