|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 15. Közlemények |
2020
adattárból, 2020. XI. 19. |
Németh Balázs: Learning Cities in Progress, ANDRAGOSKA SPOZNANJA 26: (1) pp. 67-84. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2020. XI. 19. |
Balázs Németh: The Role and Impact of Vilma Glücklich and Rózsa Schwimmer in the Development of Adult Education for Working Women in Hungary from 1889 to 1919 in the Age of Free Education, Pedagogika Spoleczna = Social Pedagogy 19: (1 (75)) pp. 125-139. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2020. XI. 19. |
Nemèth Balàzs: Developing active citizenship through adult learning and education. Experiences from an INTALL Winter School Comparative Working Group, In: Egetenmeyer, Regina; Boffo, Vanna; Kröner, Stefanie (szerk.) International and Comparative Studies in Adult and Continuing Education, Firenze University Press (2020) pp. 67-78. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2020. XI. 19. |
Balázs Németh: From Adult Education to Learning Cities: The Changing Faces of University Lifelong Learning in the Context of Quality Education and Sustainable Development Goals, In: Violeta, Orlović Lovren; Jan, Peeters; Nataša, Matović (szerk.) Quality of Education: Global Development Goals and Local Strategies, Institute for Pedagogy and Andragogy, Faculty of Philosophy, University of Belgrade (2019) pp. 29-48. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. XI. 19. |
Németh Balázs: The Changing Faces of Learning Cities: Recent Achievements of the Learning City Programme of Pécs, Hungary, In: Németh, Balázs (szerk.) Learning Cities and Culture Working Together, University of Pécs; House of Civic Communities (2019) pp. 52-59. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2020. XI. 19. |
Németh Balázs: Changes in the Roles and Functions of Adult Learning and Education Policies in Europe in the Last Twenty-five Years, In: Sava, Simona; Novotny, Petr (szerk.) Researches in Adult Learning and Education: The European Dimension, Firenze University Press (2016) pp. 22-41. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2020. XI. 19. |
Németh Balázs: Lifelong Learning for All Adults? A New Concept for UNESCO - Limits and Opportunities for a Changing Inter-Governmental Organisation, In: Marcella, Milana; Tom, Nesbit (szerk.) Global Perspectives on Adult Education and Learning Policy, Palgrave Macmillan (2015) pp. 165-178. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
2013
adattárból, 2020. XI. 19. |
Németh Balázs: Making Higher Education to Open up to Adult Learners – An Actual Issue for Quality Education, In: Despotović, Miomir; Hebib, Emina; Németh, Balázs (szerk.) Contemporary Issues of Educational Quality, University of Belgrade, Faculty of Philosophy; Institute for Pedagogy and Andragogy, University of Belgrade; University of Pécs Faculty of Adult Education and Human Resource Development (2013) pp. 137-155. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2011
adattárból, 2020. XI. 19. |
Németh Balázs: CONFINTEA VI follow-up and the role of university lifelong learning: Some issues for European higher education, INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION 57: (1-2) pp. 107-125. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2010
adattárból, 2020. XI. 19. |
Németh Balázs: The Accelerating Roles of Higher Education in Regions through the European Lifelong Learning Initiative, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 45: (3) pp. 451-465. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 17 |
|
|
|
|
|