Print preview personal data approved: 2024. I. 02. Publications |
2023
from data base, 2024. I. 02. |
Illés Anikó: Művészeti élmény, esztétikai ítélet, MAGYAR FILOZÓFIAI SZEMLE type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2022
from data base, 2024. I. 02. |
Illés Anikó, Bodor Péter: A muzeofóbia-muzeofília dimenzió és a laikusok múzeumértelmezése, In: Péter, Bodor; Károly, Bozsonyi; Aris, Tsantiropoulos (szerk.) In Honorem Nikosz Fokasz, ELTE Társadalomtudományi Kar (2022) pp. 117-136. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2022
from data base, 2024. I. 02. |
Illes Aniko, Tinio Pablo: Experiencing art in museums, In: Marcos, Nadal; Martin, Skov (szerk.) The Routledge International Handbook of Neuroaesthetics, Routledge (2022) p. 9781003008675. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2020
from data base, 2024. I. 02. |
Illés Anikó: Bevezető, In: Bényei, Judit; Lődi, Virág; Pallag, Andrea; Szentandrási, Dóra; Széll, Krisztián; Vida, Péter; Illés, Anikó; Schmidt, Andrea (szerk.) Designgondolkodás az iskolában III., Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) (2020) pp. 11-13. type of document: language: Hungarian
|
2020
from data base, 2024. I. 02. |
Bényei Judit, Illés Anikó, Pallag Andrea, Schmidt Andrea: A design, mint a problémamegoldó gondolkodás fejlesztésének lehetősége, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Neveléstudomány: horizontok és dialógusok, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2020) pp. 167-176. type of document: language: Hungarian
|
2018
from data base, 2024. I. 02. |
Anikó Illés, Péter Bodor: Cultural heritage and the meaning of museums for young Hungarians, In: Banks, Marie (szerk.) Interpret Europe Conference 2018, Interpret Europe (2018) pp. 81-92. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 3 language: English
|
2016
from data base, 2024. I. 02. |
Kende A, Illés A: On the practice of artistic measurement of social mobility and marginalization, In: Manifold, M C; Willis, S; Zimmerman, E (szerk.) Culturally sensitive art education in a global world: A handbook for teachers, National Art Education Association (2016) pp. 206-214. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2009
from data base, 2024. I. 02. |
Illés Anikó: Művészetterápia a közoktatásban: elméleti és etikai megfontolások, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 59: (5-6) pp. 233-240. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 29 language: Hungarian
|
2007
from data base, 2024. I. 02. |
Kende A, Illés A: A rugalmas beiskolázás és az oktatási szakadék összefüggései, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 57: (11) pp. 17-41. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 30 language: Hungarian
|
2003
from data base, 2024. I. 02. |
Illés Anikó: A magyar történelmi festészet narratív pszichológiai elemzése, MAGYAR TUDOMÁNY 47: (1) pp. 67-77. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 10 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 72 |
|
|