Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. IV. 03.
Személyes adatok
Hetesi Erzsébet
név Hetesi Erzsébet
intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
Egyetemi Doktori Tanács
doktori iskola
SzTE Közgazdaságtani Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Habilitációs Bizottság
Doktori Iskola Tanácsa
ME Vállalkozáselmélet és gyakorlat Doktori Iskola
(tudományági) Doktori Tanács (teljes jogú külső tag)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Közgazdaságtani Doktori Iskola 99%
SzTE SZTE-KDI (tudományági) Habilitációs Bizottság 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2019. III. 01.)
Elérhetőségek
drótpostacím hetesieco.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-486
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve PTE-KTK
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1979 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Megyeri Eszter PhD 2012  SZTE-KDI
Prónay Szabolcs PhD 2011  SZTE-KDI

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Csovcsics Andrea (PhD) 2015/08  SZTE-KDI
Almási Anikó (PhD) 2014/08  SZTE-KDI
Pap Katalin (PhD) 2016/08  SZTE-KDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Kéri Anita (PhD) (2019/08)  SZTE-KDI
Vincze Dalma (PhD) (2019/08)  SZTE-KDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Fogyasztásszociológia, kockázatérzet a szolgáltatásokban, hallgatói elégedettség vizsgálatok, a fogyasztói és a B2B lojalitás problémái, közüzemi szolgáltatások fogyasztói lojalitása, közgazdaságtan
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2019

Hetesi Erzsébet, Kéri Anita: Miért jönnek Magyarországra és mit várnak tőlünk a külföldi hallgatók? Magyarországon tanuló külföldi hallgatók motivációi és elvárásai, MARKETING ÉS MENEDZSMENT LII: (1) pp. 47-65.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2018

Hetesi E, Kazár K, Révész B: Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT EMOK Különszám: pp. 31-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2017

Hetesi Erzsébet, Révész Balázs: The role of personal relationship and information technology in business markets, In: Peter, Batt (szerk.) Proceedings of IMP 2017 Business to Business Marketing Conference, IMP Group (2017) pp. 1-8.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2017

Hetesi E: A minőség, az elégedettség és a lojalitás mérésének problémái a szolgáltatásoknál, és azok hatása a jövedelmezőségre, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (1-2) pp. 68-75.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Prónay Szabolcs, Hetesi Erzsébet: SYMBOLIC CONSUMPTION IN THE CASE OF BRAND COMMUNITIES, SOCIETY AND ECONOMY 38: (1) pp. 87-102.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2016

Hetesi Erzsébet: Milyen lesz a jövő nemzetközi marketingje a hatalmi átalakulások következtében?, VEZETÉSTUDOMÁNY XLVII: (április) pp. 11-14.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Hetesi Erzsébet: Do I See My Partner Differently in Case of a Trouble?, INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS INSIGHTS AND TRANSFORMATION 9: (1) pp. 35-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Hetesi E, Csovcsics A: Volunteering as part of CSR and company support for employee volunteering, RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES 3: (3) pp. 3-14.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2014

Hetesi Erzsébet: The Effects of Recession on B2B Loyalty, JOURNAL OF MARKETING DEVELOPMENT AND COMPETITIVENESS 8: (2) pp. 26-38.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2014

Hetesi E, Prónay Sz: Scientific activities and performance of young business scholars in Visegrad countries, In: Mitrega, M (szerk.) Leveraging success of young scholars in business discipline, University of Economics in Katowice (2014) pp. 155-181.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
179
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
192
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
8
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
18 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
354
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
MTA Marketing Elméleti Szakbizottság állandó meghívott tagja 2003-2005 MTA Marketing Bizottság tagja 2005- Marketing Oktatók Klubja tagja 1998- Marketing Oktatók Klubja, elnökségi tag 2006- Az AIMPN alapító tagja, az AIMPN hazai szekciójának szervezője, az AIMPN folyóiratának szerkesztőbizottsági tagja 2004-

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )