Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 15. Közlemények |
2021
adattárból, 2022. I. 03. |
Keviczky L, Vámos T, Benedek A, Bars R, Hetthéssy J, Bányász Cs, Sik D: Innovative Methods of Teaching the Basic Control Course, In: Arabnia, Hamid R; Deligiannidis, Leonidas; Tinetti, Fernando G.; Tran, Quoc-Nam (szerk.) Advances in Software Engineering, Education, and e-Learning, Springer (2021) pp. 249-262. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2022. I. 03. |
Benedek András: New Paths to Online Teaching – How Can We Manage Knowledge Transfer and Make the Learning More Enjoyable?, CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 3: (3) pp. 55-62. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. I. 03. |
Benedek A., Cz J.H., Sik D.: Open content development in engineering education and teacher training, In: Auer, Michael E.; Tsiatsos, Thrasyvoulos (szerk.) The Challenges of the Digital Transformation in Education, Springer International Publishing (2020) pp. 105-116. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. I. 03. |
Benedek András: New content development for and by VET teachers, In: Nägele, Christof; Stalder, Barbara E.; Kersh, Natasha (szerk.) Trends in vocational education and training research, Vol. III. Proceedings of the European Conference on Educational Research (ECER), Vocational Education and Training Network (VETNET), Vocational Education and Training Network (2020) pp. 43-51. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2022. I. 03. |
András Benedek: A New Paradigm in Education: The Priority of the Image, In: Benedek, András; Nyíri, Kristóf (szerk.) Vision Fulfilled, Hungarian Academy of Sciences; Budapest University of Technology and Economics (2019) pp. 3-17. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. I. 03. |
Benedek András, Molnár György: OPEN CONTENT DEVELOPMENT (OCD) IN THE PRACTICE OF TEACHERS' TRAINING, In: L., Gómez Chova; A., López Martínez; I., Candel Torres (szerk.) EDULEARN19 Proceedings, International Academy of Technology, Education and Development (IATED) (2019) pp. 650-655. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. I. 03. |
Benedek András: Új paradigma az oktatásban – a képek elsődlegessége, MAGYAR TUDOMÁNY 2019: (7) pp. 249-260. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2022. I. 03. |
András Benedek, György Molnár: Supporting the m-learning based knowledge transfer in university education and corporate sector, In: Prof, Inmaculada Arnedillo Sánchez; Prof, Pedro Isaías (szerk.) Proceedings of the 10th International Conference on Mobile Learning 2014, International Association for Development of the Information Society (IADIS) (2014) pp. 339-343. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 24 nyelv: angol
|
2007
adattárból, 2022. I. 03. |
Benedek András, Nováky Erzsébet: Tanulás és tudás a digitális korban, MAGYAR TUDOMÁNY 168: (9) pp. 1159-1162. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar
|
2003
adattárból, 2022. I. 03. |
Benedek András: Változó szakképzés, OKKER Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 19 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 61 |
|
|