Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. I. 03.
Személyes adatok
Benedek András
név Benedek András
születési év 1950
intézmény neve
doktori iskola
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) (témakiíró)
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) 60%
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 40%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím benedek.aeik.bme.hu
telefonszám +36 1 463-2655
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1979
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2020 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
professor emeritus
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Zachár László PhD 2007  NDI2-ELTE
Zubeidi Salem Oman kandidátusi 1995  
Liby Valy Mohan kandidátusi 1992  

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Htike Thu Thu (PhD) (2024/08)  NDI2-ELTE
Vereckei Judit Éva (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A szakképzés és felnőttképzés neveléstudományi szempontból történő elemzése és módszertani fejlesztése a felnőttképzésben. Informális, non-formális és mobil tanulás.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2021

Keviczky L, Vámos T, Benedek A, Bars R, Hetthéssy J, Bányász Cs, Sik D: Innovative Methods of Teaching the Basic Control Course, In: Arabnia, Hamid R; Deligiannidis, Leonidas; Tinetti, Fernando G.; Tran, Quoc-Nam (szerk.) Advances in Software Engineering, Education, and e-Learning, Springer (2021) pp. 249-262.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2021

Benedek András: New Paths to Online Teaching – How Can We Manage Knowledge Transfer and Make the Learning More Enjoyable?, CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 3: (3) pp. 55-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Benedek A., Cz J.H., Sik D.: Open content development in engineering education and teacher training, In: Auer, Michael E.; Tsiatsos, Thrasyvoulos (szerk.) The Challenges of the Digital Transformation in Education, Springer International Publishing (2020) pp. 105-116.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2020

Benedek András: New content development for and by VET teachers, In: Nägele, Christof; Stalder, Barbara E.; Kersh, Natasha (szerk.) Trends in vocational education and training research, Vol. III. Proceedings of the European Conference on Educational Research (ECER), Vocational Education and Training Network (VETNET), Vocational Education and Training Network (2020) pp. 43-51.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2019

András Benedek: A New Paradigm in Education: The Priority of the Image, In: Benedek, András; Nyíri, Kristóf (szerk.) Vision Fulfilled, Hungarian Academy of Sciences; Budapest University of Technology and Economics (2019) pp. 3-17.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2019

Benedek András, Molnár György: OPEN CONTENT DEVELOPMENT (OCD) IN THE PRACTICE OF TEACHERS' TRAINING, In: L., Gómez Chova; A., López Martínez; I., Candel Torres (szerk.) EDULEARN19 Proceedings, International Academy of Technology, Education and Development (IATED) (2019) pp. 650-655.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2019

Benedek András: Új paradigma az oktatásban – a képek elsődlegessége, MAGYAR TUDOMÁNY 2019: (7) pp. 249-260.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2014

András Benedek, György Molnár: Supporting the m-learning based knowledge transfer in university education and corporate sector, In: Prof, Inmaculada Arnedillo Sánchez; Prof, Pedro Isaías (szerk.) Proceedings of the 10th International Conference on Mobile Learning 2014, International Association for Development of the Information Society (IADIS) (2014) pp. 339-343.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: angol
2007

Benedek András, Nováky Erzsébet: Tanulás és tudás a digitális korban, MAGYAR TUDOMÁNY 168: (9) pp. 1159-1162.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
2003

Benedek András: Változó szakképzés, OKKER Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:61 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
312
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
300
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
37
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
27 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
67
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
35
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
357

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )