|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. I. 22. Közlemények |
2017
adattárból, 2018. I. 22. |
Király Zsolt: Szemléletbeli különbségek a magyar és az angol tanári pályamodell között, In: Szerk.: Károly Krisztina, Szerk.: Homonnay Zoltán A tanulás és a tanítás értékelése. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2017. pp. 132-141. (Diszciplínák tanítása - a tanítás diszciplínái; 4.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2018. I. 22. |
Király Zsolt: It’s payback time: some thoughts about student feedback, In: Szerk.: Holló Dorottya, Szerk.: Károly Krisztina Inspirations in foreign language teaching: studies in language pedagogy and applied linguistics. In honour of Péter Medgyes. Boston; London: Pearson Education Limited, 2015. pp. 201-223. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2018. I. 22. |
Király Zsolt: Pedagógus előmeneteli rendszer Angliában, In: Szerk.: Szivák Judit A pedagógusminősítési rendszer kiegészítése, kipróbálása és korrigálása - országtanulmányok. [hiányzó városnév]: ismeretlen, 2015. pp. 40-101. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2018. I. 22. |
Király Zsolt: Tanári pályamodell az angol közoktatásban, In: Életpályautak.Budapest, Magyarország, 2013.06.05 pp. NA Kiadvány: 2013. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2018. I. 22. |
Dr Király Zsolt: Tanfelügyelet, szakfelügyelet és/vagy teljesítményértékelés, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2012-2013 10-11: (39-40) pp. 5-8. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2018. I. 22. |
Dr. Király Zsolt: Tanártovábbképzés Angliában, In: Szerk.: Falus Iván Pedagógus-továbbképzés: Nemzetközi áttekintés. Eger: Líceum Kiadó, 2013. pp. 79-138. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2018. I. 22. |
Király Zsolt: Az angol érettségi "hallott szöveg értése" feladatának gyártási technológiája, MODERN NYELVOKTATÁS 18: (3) pp. 55-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2018. I. 22. |
Falus Iván, Felméry Klára, Imre Anna, Kálmán Orsolya, Kimmel Magdolna, Király Zsolt, Kotschy Beáta, Mészáros György, Rapos Nóra, Tókos Katalin, Visi Judit Szerk.: Kotschy Beáta: A pedagógussá válás és a szakmai fejlődés sztenderdjei, Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 184 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar Teljes szöveg |
1999
adattárból, 2018. I. 22. |
Halápi Magdolna, Jilly Viktor, Király Zsolt, Nagy Ildikó: Testing Issues in Teacher Education, In: Szerk.: Fekete Hajnal, Szerk.: Major Éva, Szerk.: Nikolov Marianne English language education in Hungary: A baseline study. Budapest: British Council, 1999. pp. 205-220. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
1013
adattárból, 2018. I. 22. |
Dr Király Zsolt: Tanfelügyelet, szakfelügyelet és a tanári teljesítmény értékelése Angliában, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2012-2013 10-11: (39-40) pp. 25-45. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 3 |
|
|
|
|
|