Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. X. 11. Közlemények |
2022
 adattárból, 2022. XII. 11. |
Fehérvári Anikó, Varga Aranka: Resilience and inclusion. Evaluation of an educational support programme, EDUCATIONAL STUDIES 46: dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. XII. 11. |
Aranka Varga, Fanni Trendl, Kitti Vitéz: Development of positive psychological capital at a Roma Student College, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 10: (3) pp. 263-279. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. XII. 11. |
Varga Aranka: A hazai oktatási integrációs tapasztalatok és a korai iskolaelhagyás megelőzése, In: Fejes, József Balázs; Szűcs, Norbert (szerk.) Én vétkem, Motiváció Oktatási Egyesület (2018) pp. 67-87. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2022. XII. 11. |
Arató Ferenc, Varga Aranka: Befogadó Egyetem, In: Pusztai, Gabriella; Szigeti, Fruzsina (szerk.) Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban, Debreceni Egyetemi Kiadó (2018) pp. 189-206. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2022. XII. 11. |
Varga Aranka: A rendszerváltás gyermekei, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet, Romológia és Nevelésszociológia Tanszék, Wlislocki Henrik Szakkollégium dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2022. XII. 11. |
Varga Aranka: Az inklúzió szemlélete és gyakorlata, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet, Romológia és Nevelésszociológia Tanszék, Wlislocki Henrik Szakkollégium dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 52 nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2022. XII. 11. |
Varga Aranka: Lemorzsolódás vagy inklúzió, In: Fehérvári, Anikó; Tomasz, Gábor (szerk.) Kudarcok és megoldások, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 73-88. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar
|
2014
 adattárból, 2022. XII. 11. |
Varga Aranka: Inkluzív szakkollégiumi közösség, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 24: (5) pp. 28-34. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: magyar
|
2013
 adattárból, 2022. XII. 11. |
Varga Aranka: Hátrányos helyzet az új jogszabályi környezetben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 23: (3-4) pp. 134-137. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 26 nyelv: magyar
|
1996
 adattárból, 2022. XII. 11. |
Derdák Tibor, Varga Aranka: Az iskola nyelvezete - idegen nyelv, REGIO: KISEBBSÉG KULTÚRA POLITIKA TÁRSADALOM 7: (2) pp. 150-176. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 33 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 163  |
|
|