Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. V. 11. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. V. 11. |
Perlusz Andrea: The influence of UN convention, In: Gajdosiková, Zeleiová Jaroslava (szerk.) Quality of life in cross-modal persperctives of inclusive education, Peter Lang; VEDA Publishing House (2022) pp. 159-169. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2022
adattárból, 2023. V. 11. |
Perlusz Andrea: A sajátos nevelési igényű tanulók a többségi iskolában, In: Falus, Iván; Szűcs, Ida (szerk.) A didaktika kézikönyve, Akadémia Kiadó (2022) pp. 255-305. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2023. V. 11. |
Perlusz Andrea: Inclusive School Leadership, FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM 2021: (2) pp. 25-34. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. V. 11. |
Katalin Billédi, Csilla Cserti-Szauer, Zsuzsa Kondor, Gabriella Papp, Andrea Perlusz: A Second Chance with Lifelong Guidance in Northern Hungary, FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM (2020 Special Issue) pp. 39-58. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. V. 11. |
Perlusz Andrea: Az inkluzív intézményvezetés és az inkluzív nevelés-oktatás összefüggései, EDUCATIO 29: (3) pp. 350-362. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. V. 11. |
Perlusz Andrea: Applicational Component, In: Viktor, Lechta; Nada, Bizová (szerk.) Key Components of Inclusive Education, Peter Lang; VEDA Publishing House (2019) pp. 213-224. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2023. V. 11. |
Perlusz Andrea: A pszichoszociális fogyatékossággal élő személyek társadalmi helyzetét feltáró országos kutatásról, Gyógypedagógia Fejlesztéséért Alapítvány dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2023. V. 11. |
Varga Vera, Perlusz Andrea, Csépe Valéria: A hangzó nyelv és a jelnyelv univerzális és specifikus jegyeinek empirikus feltárása a hazai és nemzetközi kutatások tükrében, In: Bánréti, Zoltán (szerk.) Kísérletes nyelvészet, Akadémiai Kiadó (2017) pp. 183-215. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. V. 11. |
Perlusz Andrea: Die Situation in Ungarn und die Realisierung der UN-Konvention am Beispiel von Menschen mit Hörschädigung, In: Annette, Leonhardt; Katharina, Müller; Tilly, Truckenbrodt (szerk.) Die Un-Behindertenrechtskonvention und ihre Umsetzung, Julius Klinkhardt (2015) pp. 243-248. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német
|
2013
adattárból, 2023. V. 11. |
Perlusz Andrea: Reflection of Inclusive Education in School Management, In: Viktor, Lechta; Blanka, Kudlácová (szerk.) Reflection of INCLUSIVE EDUCATION of the 21 st Century in Correlative Scientific Fields, Peter Lang; Slovak Academy of Sciences (2013) pp. 94-101. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 1 |
|
|