Print previewpersonal data approved: 2021. I. 21. Publications |
2021
 from data base, 2021. I. 21. |
Smith Melanie Kay, Jancsik András, Puczkó László: Customer satisfaction in post-socialist Spas, INTERNATIONAL JOURNAL OF SPA AND WELLNESS 3: pp. 1-22. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2019
 from data base, 2021. I. 21. |
Jancsik András, Jászberényi Melinda, Kökény László: Az utazásszervezés új dimenziói, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography language: Hungarian URL |
2018
 from data base, 2021. I. 21. |
Jancsik A, Michalkó G, Csernyik M: Megosztás megosztottság nélkül – az Airbnb és a budapesti szálláshelypiac átalakulása, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 65: (3) pp. 259-286. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 13 language: Hungarian URL |
2018
 from data base, 2021. I. 21. |
Sulyok J, Jancsik A, Puczkó L, Kiss K, Sziva I, Papp-Váry Á F, Michalkó G, Smith M: Nomen est omen – Tourist image of the Balkans, HUNGARIAN GEOGRAPHICAL BULLETIN (2009-) 67: (2) pp. 173-188. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 11 language: English URL |
2018
 from data base, 2021. I. 21. |
Smith M K, Egedy T, Csizmady A, Jancsik A, Olt G, Michalkó G: Non-planning and tourism consumption in Budapest’s inner city, TOURISM GEOGRAPHIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM SPACE PLACE AND ENVIRONMENT 20: (3) pp. 524-548. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 38 language: English URL |
2015
 from data base, 2021. I. 21. |
Michalkó G, Jancsik A, Teveli-Horváth D, Kiss K, Sulyok J, Smith M, Puczkó L, Sziva I: A "balkánság" turisztikai értelmezése a TripAdvisor utazási portál tartalomelemzése alapján, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 49: (2) pp. 61-72. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian
|
2014
 from data base, 2021. I. 21. |
Jancsik András: Kultúra és versenyképesség a turizmusban, In: Jászberényi, Melinda (szerk.) A kulturális turizmus sokszínűsége, Nemzeti Közszolgálati és Tankönyv Kiadó Zrt. (2014) pp. 46-64. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 3 language: Hungarian
|
2010
 from data base, 2021. I. 21. |
Jancsik András, Mayer Péter: The network aspects of tourism competitiveness, In: Alan, Clarke (szerk.) Constructing Central Europe tourism competitiveness, University of Pannonia (2010) pp. 191-209. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 8 language: English
|
2007
 from data base, 2021. I. 21. |
Jancsik András: Versenyképesség és annak fejlesztési lehetőségei a turisztikai célterületeken, In: Kovács, Zoltán; Szabó, Lajos (szerk.) Menedzsment a XXI. században, Pannon Egyetemi Kiadó (2007) pp. 155-173. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 15 language: Hungarian
|
2003
 from data base, 2021. I. 21. |
Jancsik András: A nemzetközi szolgáltatás-kereskedelem liberalizációja, KÜLGAZDASÁG 47: (2) pp. 53-83. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 7 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 97  |
|
|