Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VII. 08. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. VII. 05. |
Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: Ütemváltás az oktatás digitális transzformációjában. A könyvtárak lehetséges szerepe az online tanulásban, KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 68: (2) pp. 177-191. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2023. VII. 05. |
Goldfárthné Veres Edit, Aczél Petra, Bakonyi László, Chrappán Magdolna, Derényi András, Kerülő Judit, Falus Iván, Goldfárthné Veres Edit, Halász Gábor, Hámori Ádám, Hauser Zoltán, Horn Dániel, Jakabné Szalay Krisztina, Jancsák Csaba, Kelin Balázs, Keller Tamás, Kerekes Gábor, Kis-Tóth Lajos, Kovács Kristóf, Kun Ágnes, Makkai László, Molnár Éva, Németh Péter, Palka Gergely, Previákné Mázsári Ágnes, Primusz Flóra, Szabó Éva, Szabó György, Szabó-Tóth Kinga, Szakál Péter, Székely Mózes, Ujj Dániel, Vanó Renáta: Rendszerszintű fejlesztések és hozzáférés bővítését szolgáló ágazati programok a felsőoktatásban, Oktatási Hivatal dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2019
adattárból, 2023. VII. 05. |
Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: A technológia szerepe a 21. századi tanár kompetenciájának fejlesztésében, KATOLIKUS PEDAGÓGIA: KATOLIKUS PEDAGÓGIAI TANSZÉKI FOLYÓIRAT / NEMZETKÖZI NEVELÉSTUDOMÁNYI SZAKFOLYÓIRAT 8: (1-2) pp. 49-65. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2023. VII. 05. |
Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: A PEDAGÓGUSKÉPZŐ INTÉZMÉNYEK DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS INDIKÁTORAI, In: Buda, András; Kiss, Endre (szerk.) Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei: a X. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2018) pp. 311-321. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2023. VII. 05. |
Kis-Tóth Lajos, Gulyás Enikő, Racsko Réka: Transzverzális kompetenciák fejlesztésének pedagógiai módszerei, különös tekintettel a digitális kompetenciára, EDUCATIO 26: (2) pp. 230-245. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. VII. 05. |
Kis-Tóth Lajos, Komló Csaba: A portfólió, Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar Teljes szöveg |
2015
adattárból, 2023. VII. 05. |
Kárpáti Andrea, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka, Antal Péter: Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 15: (1) pp. 7-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. VII. 05. |
Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos, Gulyás Enikő: Változó tanulási környezetek és módszerek, In: Tóth, Zoltán (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2014, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2015) pp. 131-146. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2014
adattárból, 2023. VII. 05. |
Kis-Tóth L, Borbás L, Kárpáti A: Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 24: (9) pp. 50-71. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: magyar URL |
2013
adattárból, 2023. VII. 05. |
Kis-Tóth Lajos, Fülep Ádám, Racsko Réka: E-papír kísérletek a hazai közoktatásban, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (1) pp. 107-123. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 59 |
|
|