Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. III. 16.
Személyes adatok
Kis-Tóth Lajos
név Kis-Tóth Lajos
intézmény neve
doktori iskola
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása EKE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím ktothektf.hu
telefonszám +36 36 423-513
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1998
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Nyitrai Konstantin Filozófus Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2009
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1976 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
további (főiskolai tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Czinege Monika PhD 2019  NDI2-ELTE
Racsko Réka PhD 2017  EKE NDI
(50%) Fischer Andrea PhD 2011  

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Kerekes Balázs PhD (2024/08)  EKE NDI
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Valent Ákos (PhD) 2016/08  EKE NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Csernai Zoltán (PhD) (2024/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az informatikai műveltségterület tartalmi vonatkozásai.Multimédiafejlesztés és kipróbálás. Mérés, értékelés a pedagógiában. A médiakompetencia szerepe. Elektronikus tanulási környezetek kialakítása.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: Ütemváltás az oktatás digitális transzformációjában. A könyvtárak lehetséges szerepe az online tanulásban, KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 68: (2) pp. 177-191.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2020

Goldfárthné Veres Edit, Aczél Petra, Bakonyi László, Chrappán Magdolna, Derényi András, Kerülő Judit, Falus Iván, Goldfárthné Veres Edit, Halász Gábor, Hámori Ádám, Hauser Zoltán, Horn Dániel, Jakabné Szalay Krisztina, Jancsák Csaba, Kelin Balázs, Keller Tamás, Kerekes Gábor, Kis-Tóth Lajos, Kovács Kristóf, Kun Ágnes, Makkai László, Molnár Éva, Németh Péter, Palka Gergely, Previákné Mázsári Ágnes, Primusz Flóra, Szabó Éva, Szabó György, Szabó-Tóth Kinga, Szakál Péter, Székely Mózes, Ujj Dániel, Vanó Renáta: Rendszerszintű fejlesztések és hozzáférés bővítését szolgáló ágazati programok a felsőoktatásban, Oktatási Hivatal
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2019

Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: A technológia szerepe a 21. századi tanár kompetenciájának fejlesztésében, KATOLIKUS PEDAGÓGIA: KATOLIKUS PEDAGÓGIAI TANSZÉKI FOLYÓIRAT / NEMZETKÖZI NEVELÉSTUDOMÁNYI SZAKFOLYÓIRAT 8: (1-2) pp. 49-65.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2018

Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos: A PEDAGÓGUSKÉPZŐ INTÉZMÉNYEK DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS INDIKÁTORAI, In: Buda, András; Kiss, Endre (szerk.) Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei: a X. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2018) pp. 311-321.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2017

Kis-Tóth Lajos, Gulyás Enikő, Racsko Réka: Transzverzális kompetenciák fejlesztésének pedagógiai módszerei, különös tekintettel a digitális kompetenciára, EDUCATIO 26: (2) pp. 230-245.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: magyar
URL 
2015

Kis-Tóth Lajos, Komló Csaba: A portfólió, Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Kárpáti Andrea, Kis-Tóth Lajos, Racsko Réka, Antal Péter: Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 15: (1) pp. 7-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
URL 
2015

Racsko Réka, Kis-Tóth Lajos, Gulyás Enikő: Változó tanulási környezetek és módszerek, In: Tóth, Zoltán (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2014, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2015) pp. 131-146.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Kis-Tóth L, Borbás L, Kárpáti A: Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 24: (9) pp. 50-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: magyar
URL 
2013

Kis-Tóth Lajos, Fülep Ádám, Racsko Réka: E-papír kísérletek a hazai közoktatásban, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (1) pp. 107-123.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:59 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
142
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
131
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
8
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
21
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
229

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )