|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2018. II. 26. Közlemények |
2016
adattárból, 2017. III. 25. |
Imre Anna, Imre Nóra: A pályakezdő pedagógusok támogatása – intézményi nézőpontból, In: Szerk.: Kállai Gabriella Közelkép a gyakornoki rendszer első tapasztalatairól. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2016. pp. 33-51. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2017. III. 25. |
Imre Anna: Lehetőségek és akadályok a tanórán kívüli tanulásban: délutáni foglalkozások és pedagógusi munkaterhek, In: Szerk.: Szemerszki Marianna Hátrányos helyzet és iskolai eredményesség: Az általános iskolák hátránykompenzáló lehetőségei. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2016. pp. 75-99. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2017. III. 25. |
Imre Anna: A korai iskolaelhagyás kérdésköre az Európai Unió szakpolitikájában, In: Szerk.: Széll Krisztián Az Európai Unió az oktatásról: stratégiai irányok és értelmezések. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2016. pp. 25-32. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2017. III. 25. |
Imre Anna, Berényi Eszter, Imre Nóra: Az iskolai tanulás (idő) kereteinek és határainak kérdései nemzetközi tapasztalatok tükrében, In: Szerk.: Imre Anna Eredményesség és társadalmi beágyazottság. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2015. pp. 37-51. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2017. III. 25. |
Imre Anna, Imre Nóra: Kiterjesztett iskolaidő bevezetése - intézményi tapasztalok tükrében, In: Szerk.: Imre Anna Eredményesség és társadalmi beágyazottság. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2015. pp. 77-101. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2017. III. 25. |
Tímea Ceglédi, Anna Imre, Gabriella Kállai, Georgina Kasza: Non-subject teaching in years 5 and 6: legislative changes and institutional implementation routes, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 3: (1) pp. 1-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2012
adattárból, 2017. III. 25. |
Imre Anna: Szabályozás és valóság: a szöveges értékelés esete, EDUCATIO 3: pp. 386-400. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2017. III. 25. |
Imre Anna: Szabályozás és valóság: az évismétlés esete, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 11-12: pp. 37-53. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2017. III. 25. |
Imre Anna: Tanulói és tanulási utak a 90-es években, EDUCATIO 2: pp. 251-263. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2008
adattárból, 2017. III. 25. |
Imre Anna: A társadalmi tőke és az iskolai működés néhány sajátossága, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 7-8: pp. 20-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|
|
|
|