Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. IV. 12. Közlemények |
2021
 adattárból, 2022. IV. 12. |
Pusztai Gabriella, Fényes Hajnalka, Markos Valéria: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence, HELIYON 7: (9) p. e07900. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. IV. 12. |
Fényes Hajnalka, Mohácsi Márta, Pusztai Gabriella: Types and Predictors of Career Consciousness among Higher Education Students, EKONOMICHESKAYA SOTSIOLOGIYA 22: (5) pp. 151-170. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. IV. 12. |
Fényes Hajnalka: Paid Work alongside Higher Education Studies as an Investment in Human Capital, CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 11: (2) pp. 231-250. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2022. IV. 12. |
Hajnalka Fényes, Mohácsi Márta, Pallay Katalin: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe, ECONOMICS AND SOCIOLOGY 14: (1) pp. 61-75. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. IV. 12. |
Hajnalka Fényes, Gabriella Pusztai, Ágnes Engler: GENDER ROLE ATTITUDES AND RELIGIOSITY AMONG HIGHER EDUCATION STUDENTS, JOURNAL FOR THE STUDY OF RELIGIONS AND IDEOLOGIES 19: (55) pp. 69-84. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2022. IV. 12. |
Bocsi Veronika, Fényes Hajnalka, Markos Valéria: Motives of volunteering and values of work among higher education students, CITIZENSHIP SOCIAL AND ECONOMICS EDUCATION 16: (2) pp. 117-131. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 40 nyelv: angol URL |
2010
 adattárból, 2022. IV. 12. |
Fényes Hajnalka: A nemi sajátosságok különbségének vizsgálata az oktatásban, Debreceni Egyetemi Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 87 nyelv: magyar
|
2009
 adattárból, 2022. IV. 12. |
Fényes Hajnalka: Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis, MAGYAR PEDAGÓGIA 1: pp. 77-101. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 50 nyelv: magyar
|
2006
 adattárból, 2022. IV. 12. |
Fényes H, Pusztai G: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében, SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 16: (1) pp. 40-59. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 36 nyelv: magyar
|
2004
 adattárból, 2022. IV. 12. |
Fényes H, Pusztai G: A kulturális és a társadalmi tőke kontextuális hatásai az iskolában, STATISZTIKAI SZEMLE 82: (6-7) pp. 567-583. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 48 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 271  |
|
|