Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 16.
Személyes adatok
név Kenesei Zsófia
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (törzstag)
Doktori Iskola Tanácsa
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2018. IX. 21.)
Elérhetőségek
drótpostacím zsofia.keneseiuni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5039
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2000
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kökény László PhD 2022  GDI-BCE
Bernschütz Mária PhD 2012  GDI-BCE

abszolutóriumot szerzett:
Cserdi Zsófia Hajnalka (PhD) 2021/08  GDI-BCE
Kökény László (PhD) 2021/08  GDI-BCE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Berky Attila Zsolt (PhD) (2026/08)  GDI-BCE
Halász Ágnes (PhD) (2025/08)  GDI-BCE
Horváth Viola (PhD) (2024/08)  GDI-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Szolgáltatásmarketing, Kapcsolati marketing, fogyasztói árérzékelés, önkiszolgáló technológiák
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2022

Kökény László, Kenesei Zsófia, Neszveda Gábor: Impact of COVID-19 on different business models of European airlines, CURRENT ISSUES IN TOURISM 25: (3) pp. 458-474.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2022

Gelei Andrea, Kenesei Zsófia: Leveraging the potential of a technologically heterogeneous suppliers – a dynamic approach, JOURNAL OF MANUFACTURING TECHNOLOGY MANAGEMENT Early Access
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Kenesei Zsófia, Ásványi Katalin, Kökény László, Jászberényi Melinda, Miskolczi Márk, Gyulavári Tamás, Syahrivar Jhanghiz: Trust and perceived risk: How different manifestations affect the adoption of autonomous vehicles, TRANSPORTATION RESEARCH PART A-POLICY AND PRACTICE 164: pp. 379-393.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Cserdi Zsofia, Kenesei Zsofia: Attitudes to forced adoption of new technologies in public transportation services, RESEARCH IN TRANSPORTATION BUSINESS AND MANAGEMENT 41: 100611
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2020

Kenesei Zsofia, Bali Zsofia: Overcompensation as a service recovery strategy: the financial aspect of customers’ extra effort, SERVICE BUSINESS 14: (2) pp. 187-216.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2017

Kenesei Zsófia, Stier Zsófia: Managing communication and cultural barriers in intercultural service encounters: Strategies from both sides of the counter, JOURNAL OF VACATION MARKETING: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRIES 23: (4) pp. 307-321.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
URL 
2017

Kenesei Zsófia: A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben, STATISZTIKAI SZEMLE 95: (1) pp. 29-50.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2017

Kenesei Zsófia, Seprődi Patrícia: Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai, VEZETÉSTUDOMÁNY 48: (2) pp. 53-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
2014

Kenesei Zsófia, Kolos Krisztina: Szolgáltatásmarketing és -menedzsment <Átd. kiad.>, Alinea Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
2003

Kenesei Z, Todd S: The use of price in the purchase decision, JOURNAL OF EMPIRICAL GENERALISATIONS IN MARKETING SCIENCE 8: pp. 1-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 46
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:99 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
180
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
166
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
53
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
12
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
499

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )