Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. I. 20. Közlemények |
2018
adattárból, 2020. V. 26. |
Cosovan Attila, Horváth Dóra, Mitev Ariel: A designkommunikáció antropológiai megközelítése, REPLIKA (106-107) pp. 233-245. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2020. V. 26. |
Horváth Dóra, Mitev Ariel: Bagoly mondja ... (?) Mondja bagoly! Fórumkommentek állatmetaforákon keresztüli befogadói értelmezése és értékelése, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (Különszám) pp. 49-62. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. V. 26. |
Horváth Dóra, Mitev Ariel: Internet Memes: The Meteorites of the Online World. Spontaneous Online Content with Corporate Relevance, In: De Pelsmacker, Patrick (szerk.) Advertising in New Formats and Media: Current Research and Implications for Marketers, Emerald Group Publishing Ltd. (2016) pp. 243-262. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2020. V. 26. |
Cosovan Attila, Horváth Dóra: Emóció-Ráció: Tervezés-Vezetés: Designkommunikáció, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (3) pp. 36-45. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. V. 26. |
Mitev Ariel, Horváth Dóra: Internetes mémek a fogyasztók képtárában: Egy kiállítás mémei, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (2) pp. 21-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2020. V. 26. |
Horváth Dóra, Mitev Ariel: Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv, Alinea Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 86 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2020. V. 26. |
Horváth Dóra, Mitev Ariel, Bauer András: Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis, VEZETÉSTUDOMÁNY 45: (2) pp. 46-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol
|
2012
adattárból, 2020. V. 26. |
Horváth Dóra, Csordás Tamás, Nyirő Nóra: Re-written by machine and new technology, PARTICIPATIONS: JOURNAL OF AUDIENCE & RECEPTION STUDIES 9: (2) pp. 526-557. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2011
adattárból, 2020. V. 26. |
Nyirő Nóra, Csordás Tamás, Horváth Dóra: Competing by participation – A winning marketing tool, CM: CASOPIS ZA UPRAVLJANJE KOMUNICIRANJEM / COMMUNICATION MANAGEMENT QUARTERLY 4: ((21) Special Issue: Interrogating audiences: Theoretical horizons of participation) pp. 111-140. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: angol
|
2002
adattárból, 2020. V. 26. |
Horváth Dóra, Sajtos László: How Do Mobiles Communicate? The Role of Product Design in Product Related Consumer Responses, ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH 29: (1) pp. 237-238. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 134 |
|
|