Universitas Budensis university professor or researcher
2022 -
Universitas Budensis other (not specified) (Projekt Koordinátor)
Publications
2023
from data base, 2024. III. 21.
Baross Márk Tamás, Márton Zoltán: STEM-alapú kompetenciák fejlesztése a szakképzésben tanulók számára, korszerű informatikai módszerek segítségével, In: Vámossy, Zoltán (szerk.) 57. Tudományos Diákköri Konferencia, Óbudai Egyetem (2023) pp. 43-43. type of document: language: Hungarian URL
2023
from data base, 2024. IV. 17.
Kersánszki Tamás, Holik Ildikó, Márton Zoltán: Minecraft Game as a New Opportunity for Teaching Renewable Energy Topics, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING PEDAGOGY 13: (5) pp. 16-29. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 5 language: English URL
2023
from data base, 2024. IV. 17.
Kersánszki Tamás, Márton Zoltán, Fenyvesi Kristóf, Lavicza Zsolt, Holik Ildikó: Implementation of Minecraft in Education to Introduce Sustainable Development Goals: Approaching Renewable Energy Through Game-Based Learning, In: Virkus, Sirje; Mealha, Óscar; Dascalu, Mihai (szerk.) Smart Learning Ecosystems as Engines of the Green and Digital Transition, Springer Nature Singapore (2023) pp. 219-232. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English URL
2023
from data base, 2024. IV. 17.
Márton Zoltán, Baross Márk Tamás, Holik Ildikó, Molnár György: A kompetenciafejlesztés lehetőségei az integrált STEM oktatásban, In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) pp. 349-349. type of document: language: Hungarian
2023
from data base, 2024. IV. 17.
Holik Ildikó, Márton Zoltán, Baross Márk Tamás, Molnár György: Az integrált STEM-oktatás módszertani sajátosságai és társadalmi vonatkozásai, CIVIL SZEMLE 20: (7 Különszám) pp. 169-188. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2023
from data base, 2024. IV. 17.
Ildiko Holik, Zoltan Marton, Tamas Baross Mark, Gyorgy Molnar: Methodological Characteristics and Social Implications of Integrated Stem Education, CIVIL SZEMLE 20: (S1) type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2021
from data base, 2024. III. 21.
Márton Zoltán: Monitoring és lakossági riasztó rendszerek Magyarországon, In: Vámossy, Zoltán (szerk.) 53. Tudományos Diákköri Konferencia, Óbudai Egyetem (2021) pp. 40-40. type of document: language: Hungarian URL
Number of independent citations to these publications:
publications not in Hungarian, published in Hungary, meeting the accreditation criteria:
0
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).