Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IX. 09. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 03. |
Simay Attila Endre, Wei Yuling, Gyulavári Tamás, Syahrivar Jhanghiz, Gaczek Piotr, Hofmeister-Tóth Ágnes: The e-WOM intention of artificial intelligence (AI) color cosmetics among Chinese social media influencers, ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS 35: (7) pp. 1569-1598. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. I. 03. |
Wei Yuling, Simay Attila Endre, Agárdi Irma, Syahrivar Jhanghiz, Hofmeister-Tóth Ágnes: Using Artificial Intelligence to Promote Branded Color Cosmetics, JOURNAL OF PROMOTION MANAGEMENT 29: (5) pp. 644-675. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 03. |
Hofmeister-Tóth Agnes, Neulinger Agnes: The Importance and Realization of Personal Values and Cognitive Age, TRZISTE / MARKET 34: (1) pp. 25-40. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. I. 03. |
Hofmeister-Tóth Ágnes, Neulinger Ágnes: Az idősek iránti attitűd és az idős fogyasztók ábrázolása a tv reklámokban Magyarországon, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 2: (2) pp. 65-80. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. I. 03. |
Hofmeister-Tóth Ágnes, Neulinger Ágnes, Debreceni János: Measuring discrimination against older people applying the Fraboni Scale of ageism, INFORMATION (BASEL) 12: (11) 458 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. I. 03. |
Debreceni János, Hofmeister Tóth Ágnes: A materializmus, boldogság, siker és élményfogyasztás összefüggéseinek vizsgálata tinédzserek körében, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (4) pp. 63-73. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2024. I. 03. |
Lynn Sudbury-Riley, Florian Kohlbacher, Agnes Hofmeister: Baby boomers of different nations: identifying horizontal international segments based on self-perceived age, INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 32: (3-4) pp. 245-278. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: angol URL |
2014
adattárból, 2024. I. 03. |
Sudbury-Riley L, Hofmeister-Toth A, Kohlbacher F: A cross-national study of the ecological worldview of senior consumers, INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 38: (5) pp. 500-509. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2024. I. 03. |
Hofmeister Ágnes, Neulinger Ágnes: Characteristics of Materialism and Its Measurement: Assessing The Belk's Materialism Scale in Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 37: (3) pp. 320-326. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2024. I. 03. |
Sudbury Riley L, Kohlbacher F, Hofmeister-Toth A: A cross-cultural analysis of pro-environmental consumer behaviour among seniors, JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT 28: (3-4) pp. 290-312. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 22 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 88 |
|
|