Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. IX. 08.
Személyes adatok
Hofmeister Tóth Ágnes
név Hofmeister Tóth Ágnes
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (oktató)
Doktori Iskola Tanácsa (tanácskozási jogú tag)
BCE Közgazdasági és Gazdaságinformatikai Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola 42%
BCE Közgazdasági és Gazdaságinformatikai Doktori Iskola 58%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím agnes.hofmeisteruni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5410
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve BKE
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1972 - Budapesti Corvinus Egyetem
professor emerita
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 10
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 7
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kasza-Kelemen Kata PhD 2017  GDI1-BCE
Piskóti Marianna PhD 2015  GDI1-BCE
Nagy Péter PhD 2014  GDI1-BCE
Simay Attila Endre PhD 2014  GDI1-BCE
Majláth Melinda PhD 2010  GDI1-BCE
Neulinger Ágnes PhD 2008  GDI1-BCE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Kásler Tina Timea PhD (2020/10)  GDI1-BCE
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Debreceni János (PhD) 2019/08  GDI1-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Fogyasztói magatartás, kulturális értékek, kulturális különbségek a fogyasztó magatartásban, fenntartható fogyasztás,
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2020

Hofmeister Tóth Ágnes, Neulinger Ágnes, Piskóti Marianna: Az értékválasztás és a kognitív életkor közötti kapcsolat a magyar 50 év feletti lakosság körében, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (7-8) pp. 53-64.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Janos Debreceni, Agnes Hofmeister-Toth: Materialism among teenagers, the relationship between terminal values and social media use, INTERNATIONAL JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARITY IN BUSINESS AND SCIENCE 4: (5) pp. 5-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2017

Hofmeister-Tóth Ágnes, Malota Erzsébet: Reklámok a gyermek és a szülők szemével - és a szerzők mai reflexiói, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (1-2) pp. 52-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2016

Hofmeister-Tóth Ágnes, Kopfer-Rácz Kinga, Zoltayné Paprika Zita: A magyar vállalkozók személyiségjegyei és azok kapcsolata a vezetői stílussal és a piacorientációval, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (7) pp. 41-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Hofmeister-Tóth Agnes, Kopfer-Rácz Kinga, Sas Dóra: Analysis of the Relationship between Market Orientation and Leadership Style in Hungarian SMEs, JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 4: (2) pp. 812-827.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2015

Lynn Sudbury-Riley, Florian Kohlbacher, Agnes Hofmeister: Baby boomers of different nations: identifying horizontal international segments based on self-perceived age, INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 32: (3/4) pp. 245-278.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2014

Sudbury Riley Lynn, Kohlbacher Florian, Hofmeister Toth Agnes: A cross-cultural analysis of pro-environmental consumer behaviour among seniors, In: Morven, G McEacher; Marylyn, Carrigan (szerk.) Contemporary issues in green and ethical marketing, Routledge Taylor & Francis Group (2014) pp. 124-138.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Sudbury-Riley L, Hofmeister-Toth A, Kohlbacher F: A cross-national study of the ecological worldview of senior consumers, INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 38: (5) pp. 500-509.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
URL 
2013

Hofmeister Ágnes, Neulinger Ágnes: Characteristics of Materialism and Its Measurement: Assessing The Belk's Materialism Scale in Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 37: (3) pp. 320-326.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2012

Sudbury Riley L, Kohlbacher F, Hofmeister-Toth A: A cross-cultural analysis of pro-environmental consumer behaviour among seniors, JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT 28: (3-4) pp. 290-312.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:58 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
252
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
168
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
11
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
11 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
648


2020. X. 20.
ODT online ülés
Az ODT következő, online ülésére 2020. november 6-án 10.00 órakor kerül sor.

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )