Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2014. IX. 21. Közlemények |
2011
adattárból, 2014. IX. 21. |
Takács László, Szőke Dezső: Az abroncs által módosított útegyenetlenség leírása, In: XI. Magyar Mechanikai Konferencia.Miskolc, Magyarország, 2011.08.28-2011.08.30. 4 p. Paper B11. Kiadvány: 2011. 4 p. (XI. Magyar Mechanikai Konferencia) dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2014. IX. 21. |
Szőke Dezső: Approximate Estimation of the Extremal Stresses Arising in Bus Superstructures Caused by Transient Road Unevenness Excitation, In: Zobory I (szerk.) VSDIA 2008 11th Mini Conf. On Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies. Budapest: Department of Railway Vehicles at the BME, 2010. pp. 322-340. (VSDIA 2008 11th Mini Conf. On Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2010
adattárból, 2014. IX. 21. |
Szőke D, Takács L: Difficulties of Principal with the Automatic Wheel Balancing, In: Zobory I (szerk.) VSDIA 2008 11th Mini Conf. On Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies. Budapest: Department of Railway Vehicles at the BME, 2010. pp. 252-260. (VSDIA 2008 11th Mini Conf. On Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2010
adattárból, 2014. IX. 21. |
Szőke Dezső, Vincze-Pap Sándor: STRESS CALCULATION AND ESTIMATION OF BUS STRUCTURE IN CASE OF TRANSIENT DISPLACEMENT EXCITATION., In: anon (szerk.) FISITA World Automotive Congress 2010. Budapest: GTE, 2010. pp. 390. (FISITA World Automotive Congress 2010) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2010
adattárból, 2014. IX. 21. |
Szőke Dezső, Lógó János, Merczel Dániel B: OPTIMAL SUSPENSION SETTINGS for RIDE COMFORT of ROAD VEHICLES, PERIODICA POLYTECHNICA-CIVIL ENGINEERING 54: (2) pp. 73-78. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 0.077 független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol DOI |
2004
adattárból, 2014. IX. 21. |
Szőke D, Kuti I: A new development in the numerical description of road profile realisations, INTERNATIONAL JOURNAL OF VEHICLE DESIGN 34: (2) pp. 183-190. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 0.245 független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol DOI |
1998
adattárból, 2014. IX. 21. |
Szőke D, Horváth S: Dynamic analysis of vehicle FEM system with discrete damper, VEHICLE SYSTEM DYNAMICS 29: pp. 485-495. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 0.248 nyelv: angol DOI |
1987
adattárból, 2014. IX. 21. |
Michelberger P, Szőke D: Speed-dependent Vertical Vibrations of Elastic Vehicle Bodies, INTERNATIONAL JOURNAL OF VEHICLE DESIGN 8: (1) pp. 87-95. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 0.014 független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol
|
1984
adattárból, 2014. IX. 21. |
Michelberger P, Szőke D: Change of Vibration Characteristics of a Simplified Vehicle Model as a Function of External Parameters, ACTA TECHNICA ACADEMIAE SCIENTIARUM HUNGARICAE 97: (1-4) pp. 241-258. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
1984
adattárból, 2014. IX. 21. |
Horváth S, Michelberger Pál, Szőke D: Influence of payload on the dynamics stresses in vehicle structures, INTERNATIONAL JOURNAL OF VEHICLE DESIGN 5: (4) pp. 407-416. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 15 |
|
|