|
|
Personal data sheet |
Print preview personal data approved: 2024. III. 13. Publications |
2022
from data base, 2023. III. 11. |
Koltói Lilla ', ' Varga Áron: Digitális jelen - Fiatalok IKT eszközök és közösségimédia-használata a társadalmi háttértényezők és a Covid 19 tükrében, In: Nagy, Ádám (szerk.) A lábjegyzeten is túl - magyar ifjúságkutatás 2020, Excenter Kutatóközpont (2022) pp. 291-328. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2020
from data base, 2023. III. 11. |
Koltói Lilla, Kiss Paszkál: A szakmai elkötelezettség és a munkahelyről való kilépési szándék összefüggései az életpálya előrehaladtával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 75: (4) pp. 581-599. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2023. III. 11. |
Koltói Lilla, Harsányi Szabolcs Gergő, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Nyitrai Erika, Simon Gabriella, Smohai Máté, Takács Nándor, Takács Szabolcs: A szülők tanulmányokba való bevonódásának összefüggése az iskolai teljesítménnyel, PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 86-103. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 8 language: Hungarian
|
2019
from data base, 2023. III. 11. |
Harsányi Szabolcs Gergő, Koltói Lilla, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Nyitrai Erika, Smohai Máté, Simon Gabriella, Takács Nándor, Takács Szabolcs: The relationship of school achievement with parents' employment status, perceived social status, and living environment as reflected in findings of the 2017 National Assessment of Basic Competencies (NABC), PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 167-189. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 8 language: English Full text |
2019
from data base, 2023. III. 11. |
Koltói Lilla, Harsányi Szabolcs Gergő, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Nyitrai Erika, Simon Gabriella, Smohai Máté, Takács Nándor, Takács Szabolcs: The relationship between school achievement and Parental involvement in children’s school activities as judged by headmasters in the 2017 National Assessment of Basic Competencies (NABC ), PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 190-212. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 9 language: English
|
2019
from data base, 2023. III. 11. |
Nyitrai Erika, Harsányi Szabolcs Gergő, Koltói Lilla, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Simon Gabriella, Smohai Máté, Takács Nándor, Takács Szabolcs: Relations between Parental Involvement and School Performance in the Light of Data from National Assessment of Basic Competencies (NABC ) 2017, PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 115-130. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 8 language: English URL |
2017
from data base, 2023. III. 11. |
Koltói Lilla: Tanítójelöltek kompetenciaérzésének tanulmányi és társas meghatározói, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2017/1-4.: (16(44)) pp. 39-54. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: Hungarian
|
2016
from data base, 2023. III. 11. |
Koltói Lilla: Pedagógussá válni - Tanító szakos hallgatók szakmai identitásának változása, In: Pusztai, Gabriella; Bocsi, Veronika; Ceglédi, Tímea (szerk.) A felsőoktatás (hozzáadott) értéke, Partium Kiadó; Új Mandátum Könyvkiadó (2016) pp. 211-220. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2015
from data base, 2023. III. 11. |
Koltói Lilla: A pedagógusképzés hozzáadott értéke a hallgatói kompetenciák tükrében, In: Pusztai, Gabriella; Kovács, Klára (szerk.) Ki eredményes a felsőoktatásban?, Partium Press; Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 204-214. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 3 language: Hungarian
|
2013
from data base, 2023. III. 11. |
Hercz Mária, Koltói Lilla, Pap-Szigeti Róbert: Hallgatói kompetenciaértékelés és modellkutatás, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (1) pp. 83-97. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 27 language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 67 |
|
|
|
|
|