Login
 Forum
 
 
Personal data sheet
 Print preview
personal data approved: 2024. III. 13.
Personal data
name Lilla Koltói
name of institution
doctoral school
KRE Doctoral School of Psychology (Announcer of research topic)
the share of work in the different doctoral schools. KRE Doctoral School of Psychology 100%
accreditation statement submitted to: Károli Gáspár University of the Reformed Church, Budapest
Contact details
E-mail address koltoi.lillakre.hu
own web page
Academic title
scientific degree, title Ph.D.
year degree was obtained 2016
discipline to which degree belongs psychology
institution granting the degree Eötvös Loránd Science University
Employment
2017 - Károli Gáspár University of the Reformed Church, Budapest
university professor or researcher
Thesis topic supervisor
number of doctoral students supervised until now
number of students who fulfilled course requirements
students who obtained their degrees:
  Thesis topic proposals
Research
research area professional identity change, emerging psychologist identity, professional success
research field in which current research is conducted psychology
Publications
2022

Koltói Lilla ', ' Varga Áron: Digitális jelen - Fiatalok IKT eszközök és közösségimédia-használata a társadalmi háttértényezők és a Covid 19 tükrében, In: Nagy, Ádám (szerk.) A lábjegyzeten is túl - magyar ifjúságkutatás 2020, Excenter Kutatóközpont (2022) pp. 291-328.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
2020

Koltói Lilla, Kiss Paszkál: A szakmai elkötelezettség és a munkahelyről való kilépési szándék összefüggései az életpálya előrehaladtával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 75: (4) pp. 581-599.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2019

Koltói Lilla, Harsányi Szabolcs Gergő, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Nyitrai Erika, Simon Gabriella, Smohai Máté, Takács Nándor, Takács Szabolcs: A szülők tanulmányokba való bevonódásának összefüggése az iskolai teljesítménnyel, PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 86-103.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 8
language: Hungarian
2019

Harsányi Szabolcs Gergő, Koltói Lilla, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Nyitrai Erika, Smohai Máté, Simon Gabriella, Takács Nándor, Takács Szabolcs: The relationship of school achievement with parents' employment status, perceived social status, and living environment as reflected in findings of the 2017 National Assessment of Basic Competencies (NABC), PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 167-189.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 8
language: English
Full text 
2019

Koltói Lilla, Harsányi Szabolcs Gergő, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Nyitrai Erika, Simon Gabriella, Smohai Máté, Takács Nándor, Takács Szabolcs: The relationship between school achievement and Parental involvement in children’s school activities as judged by headmasters in the 2017 National Assessment of Basic Competencies (NABC ), PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 190-212.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 9
language: English
2019

Nyitrai Erika, Harsányi Szabolcs Gergő, Koltói Lilla, Kovács Dóra, Kövesdi Andrea, Nagybányai-Nagy Olivér, Simon Gabriella, Smohai Máté, Takács Nándor, Takács Szabolcs: Relations between Parental Involvement and School Performance in the Light of Data from National Assessment of Basic Competencies (NABC ) 2017, PSYCHOLOGIA HUNGARICA CAROLIENSIS 7: (2) pp. 115-130.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 8
language: English
URL 
2017

Koltói Lilla: Tanítójelöltek kompetenciaérzésének tanulmányi és társas meghatározói, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2017/1-4.: (16(44)) pp. 39-54.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 3
language: Hungarian
2016

Koltói Lilla: Pedagógussá válni - Tanító szakos hallgatók szakmai identitásának változása, In: Pusztai, Gabriella; Bocsi, Veronika; Ceglédi, Tímea (szerk.) A felsőoktatás (hozzáadott) értéke, Partium Kiadó; Új Mandátum Könyvkiadó (2016) pp. 211-220.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
number of independent citations: 1
language: Hungarian
2015

Koltói Lilla: A pedagógusképzés hozzáadott értéke a hallgatói kompetenciák tükrében, In: Pusztai, Gabriella; Kovács, Klára (szerk.) Ki eredményes a felsőoktatásban?, Partium Press; Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 204-214.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
number of independent citations: 3
language: Hungarian
2013

Hercz Mária, Koltói Lilla, Pap-Szigeti Róbert: Hallgatói kompetenciaértékelés és modellkutatás, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (1) pp. 83-97.
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 27
language: Hungarian
URL 
Number of independent citations to these publications:67 
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
87
number of scientific publications:
82
monographs and professional books:
0
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
0 
scientific publications published abroad that meet the accreditation criteria:
10
publications not in Hungarian, published in Hungary, meeting the accreditation criteria:
24
number of independent citations to scientific publications and creative works:
157


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )