Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 29. Közlemények |
2022
adattárból, 2022. IV. 16. |
Piskóti I, Nagy K, Marien A, Papp A: Desztinációmarketing – Abaúj stratégia modellalkotó inspirációi, TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 7: (1) pp. 35-56. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2022. IV. 16. |
István Piskóti, Katalin Nagy: Individual and social marketing in cultural routes operation, International Journal of Tourism and Hospitality 1: (1) pp. 14-24. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2022. IV. 16. |
Piskóti I: Az én városom – identitás – elégedettség – kötődés – márka és a belső városmarketing, GRADUS 8: (4) pp. 46-57. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2022. IV. 16. |
Piskóti István, Nagy László: Neuromarketing attitűdök, módszerek és hatások a stratégiai és operatív döntésekre neuromarketing, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (3) pp. 67-78. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2022. IV. 16. |
Piskóti István, Bene Zsuzsanna, Marien Anita, Nagy Katalin, Szakál Zoltán: BORÚT, BORTURIZMUS – INTEGRÁLT FEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ, MÓDSZERTAN ÉS MENEDZSMENT-GYAKORLAT, TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 4: (3) pp. 21-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2022. IV. 16. |
Katalin Nagy, István Piskóti: Route-Based Tourism Product Development as a Tool for Social Innovation: History Valley in the Cserehát Region, THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 12: ((02) Special Issue) pp. 75-86. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL |
2014
adattárból, 2022. IV. 16. |
Piskóti István: Business marketingmenedzsment, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2022. IV. 16. |
Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László, Marien Anita: THE RELATIONSHIP BETWEEN VALUES AND GENERAL ENVIRONMENTAL BEHAVIOUR, ECONOMICS AND MANAGEMENT 17: (1) pp. 272-278. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 23 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2022. IV. 16. |
Piskóti István: Régió- és településmarketing, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2022. IV. 16. |
Nagy Szabolcs, Piskóti István: A NEW CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT MODEL (METHODOLOGY AND PRACTICE), EKONOMIKA IR VADYBA / ECONOMICS AND MANAGEMENT 14: pp. 483-490. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 28 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 75 |
|
|