Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. I. 18. Közlemények |
2014
adattárból, 2014. VIII. 18. |
Bede Zsuzsanna, Péter Tamás: Optimal control with the dynamic change of the structure of the road network, TRANSPORT (VILNIUS) 29: (1) pp. 36-42. Paper megjelenés alatt. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 1.081** nyelv: angol DOI |
2014
adattárból, 2014. VIII. 18. |
Péter Tamás, Fazekas Sándor: Determination of vehicle density of inputs and outputs and model validation for the analysis of network traffic processes, PERIODICA POLYTECHNICA: TRANSPORTATION ENGINEERING 42: (1) pp. 53-61. Paper DOI: 10.3311/PPtr.7282. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
2013
adattárból, 2014. VIII. 18. |
Bede Zsuzsanna, Péter Tamás, Szauter Ferenc: Variable network model, In:Tankut ACARMAN (szerk.) 1st IFAC Workshop on Advances in Control and Automation Theory for Transportation Applications.Istanbul, Törökország, 2013.09.16-2013.09.17. Istanbul: pp. 173-177. Paper 0026. Kiadvány: Istanbul: 2013. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2013
adattárból, 2014. VIII. 18. |
Péter T, Bokor J, Stróbl A: Model for the analysis of traffic networks and traffic modelling of Győr, In:[S n ] (szerk.) Preprints of the 1st IFAC Workshop on Advances in Control and Automation Theory for Transportation Applications (ACATTA 2013).Istanbul, Törökország, 2013.09.16-2013.09.17. Istanbul: IFAC, pp. 167-172. Kiadvány: Istanbul: IFAC, 2013. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2013
adattárból, 2014. VIII. 18. |
Oussama Derbel, Peter Tamas, Hossni Zebiri, Benjamin Mourllion, Michel Basset: Modified Intelligent Driver Model for driver safety and traffic stability improvement, In:G Rizzo (szerk.) 7.IFAC Symposium Tokyo.Tokyo, Japán, 2013.09.04-2013.09.07. Tokyo: IFAC, pp. 734-739. Kiadvány: Tokyo: IFAC, 2013. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2012
adattárból, 2014. VIII. 18. |
Péter Tamás: Modeling nonlinear road traffic networks for junction control, INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 22: (3) pp. 723-732. Paper 10.2478/v1006-012-0054-1. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 1.008 független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2012
adattárból, 2014. VIII. 18. |
Péter Tamás, Szabó Krisztián: A new network model for the analysis of air traffic networks, PERIODICA POLYTECHNICA: TRANSPORTATION ENGINEERING 40: (1) pp. 39-44. Paper 10.3311/pp.tr.2012-1.07. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol DOI |
2012
adattárból, 2014. VIII. 18. |
Péter Tamás: A nagyméretű közúti hálózaton történő áthaladás analízise egyedi járművek környezeti terhelése, illetve dinamikai méretezése szempontjából, KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE LXII: (6) pp. 32-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2014. VIII. 18. |
Péter Tamás, Szabó Krisztián: Új hálózati modell, légiforgalmi hálózatok vizsgálatára, KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE LXII: (4) pp. 46-54. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2014. VIII. 18. |
Péter Tamás, Oussama Derbel, Hossni Zebiri, Benjamin Mourllion , Michel Basset : Modified Intelligent Driver Model, PERIODICA POLYTECHNICA: TRANSPORTATION ENGINEERING 40: (2) pp. 53-60. Paper 10.3311/pp.tr.2012-2.02. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 4 |
|
|