Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 02.
Személyes adatok
Pásztor Adél
név Pásztor Adél
intézmény neve
doktori iskola
BCE Szociológia és Kommunikációtudomány Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BCE Szociológia és Kommunikációtudomány Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 1 482-7341
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2005
fokozat tudományága szociológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2021 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Sapungan Neil Cezar Labay PhD (2026/04)  SZKDI-BCE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Thipri Chayanit (PhD) (2027/08)  SZKDI-BCE
Bagi Alexandra (PhD) (2026/08)  SZKDI-BCE
Sapungan Neil Cezar Labay (PhD) (2024/08)  SZKDI-BCE
Kutatás
kutatási terület (felső)oktatási egyenlőtlenségek: társadalmi mobilitás; elit egyetemek; elsögenerációs hallgatók; nemzetközi diákmobilitás; doktori képzés; akadémiai karrier
jelenlegi kutatásainak tudományága szociológiai tudományok
Közlemények
2024

Pásztor Adél: ‘It’s like two Europes here, the West and the East’. Belonging and fitting in at an elite graduate school, STUDIES IN HIGHER EDUCATION pp. 1-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Pásztor Adél: ‘This is how the game works’, GLOBALISATION SOCIETIES AND EDUCATION in press
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Pásztor Adél: Destination unknown? Study choices and graduate destinations of Hungarian youth in Slovakia, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 53: (1) pp. 118-127.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2018

Pásztor Adél, Wakeling Paul: All PhDs are equal but … Institutional and social stratification in access to the doctorate, BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION 39: (7) pp. 982-997.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 38
nyelv: angol
URL 
2015

Pásztor Adél: Careers on the Move: International Doctoral Students at an Elite British University, POPULATION SPACE AND PLACE 21: (8) pp. 832-842.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 45
nyelv: angol
URL 
2014

Pásztor Adél: ‘Most Challenging? To Fit in with People While Remaining Myself.’ Social Integration of Second Generation Turks within the Dutch Higher Education Setting, SOCIOLOGICAL RESEARCH ONLINE 19: (4) pp. 27-38.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2012

Pásztor Adél: Imagined futures: why business studies dominate the higher education choices of second-generation Turks in the Netherlands, ETHNIC AND RACIAL STUDIES 35: (4) pp. 704-717.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
URL 
2010

Pásztor Adél: ‘Go, go on and go higher an’ higher’. Second‐generation Turks’ understanding of the role of education and their struggle through the Dutch school system, BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION 31: (1) pp. 59-70.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 39
nyelv: angol
URL 
2010

Pásztor Adél: Talking the same language. How does education in the mother tongue affect the pupils’ scholastic achievement in the parallel school systems?, In: Dronkers, Jaap (szerk.) Quality and Inequality of Education: Cross-National Perspectives., Springer-Verlag London Ltd (2010) pp. 205-225.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2008

Pásztor Adél: The children of guest workers: comparative analysis of scholastic achievement of pupils of Turkish origin throughout Europe, INTERCULTURAL EDUCATION 19: (5) pp. 407-419.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 38
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:184 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
23
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
23
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
289
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Témavezetettek közül fokozatot szerzett (másutt): Cristian Moreh (Northumbria Egyetem, 2011-15): "Multiple dimensions of East-European immigration to the UK: The Romanian and the Hungarian case" (sikeres védés - 2015 októbere) Abszolutóriumot szerzett (másutt): Angus McVittie (Newcastle Egyetem, 2017-) [ESRC 1+3 ösztöndíj] ‘Feeling Your Future?’: Class Habitus and Emotional Capital in Valuing Undergraduate Degrees and Apprenticeships' (MPhil 2023)


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )