Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. IX. 22. Közlemények |
2019
 adattárból, 2019. IV. 03. |
Szilvia Linnert, Brigitta Toth, Marton Nagy, Eugenio Parise, Ildiko Kiraly: Neural signatures of recognition memory in 10- to 12-month-old infants, NEUROPSYCHOLOGIA 126: pp. 75-81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2019. IV. 03. |
Pető R, Elekes F, Oláh K, Király I: Learning how to use a tool: Mutually exclusive tool–function mappings are selectively acquired from linguistic in-group models, JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 171: pp. 99-112. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2018
 adattárból, 2019. IV. 03. |
Király Ildikó, Oláh Katalin, Csibra Gergely, Kovács Ágnes Melinda: Retrospective attribution of false beliefs in 3-year-old children, PROCEEDINGS OF THE NATIONAL ACADEMY OF SCIENCES OF THE UNITED STATES OF AMERICA 115: (45) pp. 11477-11482. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2017
 adattárból, 2019. IV. 03. |
Király I, Takács Sz, Kaldy Zs, Blaser E: Preschoolers have better long-term memory for rhyming text than adults, DEVELOPMENTAL SCIENCE 20: (3) e12398 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol
|
2016
 adattárból, 2018. III. 20. |
Elekes F, Varga M, Király I: Evidence for spontaneous level-2 perspective taking in adults, CONSCIOUSNESS AND COGNITION 41: pp. 93-103. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol DOI |
2013
 adattárból, 2018. III. 20. |
Egyed K, Király I, Gergely Gy: Communicating Shared Knowledge in Infancy, PSYCHOLOGICAL SCIENCE 24: (7) pp. 1348-1353. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 35 nyelv: angol DOI |
2013
 adattárból, 2018. III. 20. |
Király I, Csibra G, Gergely Gy: Beyond rational imitation, JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 116: (2) pp. 471-486. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 44 nyelv: angol DOI |
2007
 adattárból, 2018. III. 20. |
Gergely GY, Egyed K, Király I: On pedagogy, DEVELOPMENTAL SCIENCE 10: (1) pp. 139-146. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 149 nyelv: angol DOI |
2003
 adattárból, 2017. IV. 06. |
Király I, Jovanovic B, Prinz W, Aschersleben G, Gergely G: The early origins of goal attribution in infancy, CONSCIOUSNESS AND COGNITION 12: (4) pp. 752-769. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 112 nyelv: angol DOI |
2002
 adattárból, 2017. IV. 06. |
Gergely G, Bekkering H, Király I: Rational imitation in preverbal infants, NATURE 415: (6873) p. 755. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 552 nyelv: angol DOI |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 901  |
|
|