Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IV. 29.
Személyes adatok
Magyar Andrea
név Magyar Andrea
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2020 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület pedagógiai mérés és értékelés, digitális technológiák az oktatásban
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Anita Habók, Andrea Magyar, Gyöngyvér Molnár: Investigating the Relationship Among English Language Learning Strategies, Language Achievement, and Attitude, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 867714
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2022

Andrea Magyar, Anita Habók, Gyöngyvér Molnár: Exploring the Role of English as a Foreign Language Receptive Skills and Learning Strategy Usage in the Ability to Acquire and Apply Knowledge at the Beginning of Higher Education, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 808546
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2022

Pásztor Attila, Magyar Andrea, Pásztor-Kovács Anita, Rausch Attila: Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning, JOURNAL OF INTELLIGENCE 10: (3) 59
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2022

Anita Habók, Andrea Magyar, Gyöngyvér Molnár: English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13: 1019561
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2021

Habók Anita, Kong Yunjun, Ragchaa Jargaltuya, Magyar Andrea: Cross-cultural differences in foreign language learning strategy preferences among Hungarian, Chinese and Mongolian University students, HELIYON 7: (3) e06505
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
URL 
2021

Oo Tun Zaw, Magyar Andrea, Habók Anita: Effectiveness of the reflection-based reciprocal teaching approach for reading comprehension achievement in upper secondary school in Myanmar, ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW 22: (4) pp. 675-698.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2020

Magyar Andrea, Krausz Anita, Kapás Ildikó Dóra, Habók Anita: Exploring Hungarian teachers’ perceptions of inclusive education of SEN students, HELIYON 6: (5) e03851
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: angol
URL 
2020

Habók Anita, Magyar Andrea, Németh Mária B., Csapó Benő: Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 103: 101634
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
URL 
2018

Anita Habók, Andrea Magyar: The Effect of Language Learning Strategies on Proficiency, Attitudes and School Achievement, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 8: 2358
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 100
nyelv: angol
URL 
2018

Habok A, Magyar A: Validation of a Self-Regulated Foreign Language Learning Strategy Questionnaire Through Multidimensional Modelling., FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 1388
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:192 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
68
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
67
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
1 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
273


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )