Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 22.
Személyes adatok
Homoki Erika
név Homoki Erika
intézmény neve
doktori iskola
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága földtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Krakker Anna PhD 2024  EKE NDI

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Szászi Brigitta (PhD) (2027/08)  EKE NDI
Nyitrai Tímea Laura (PhD) (2026/08)  EKE NDI
(50%) Bárány Edit (PhD) (2025/08)  EKE NDI
Simonyi Sándor Rajmund (PhD) (2025/08)  EKE NDI
Kutatás
kutatási terület szakmódszertan, környezeti nevelés, antropogén geomorfológia
jelenlegi kutatásainak tudományága földtudományok
neveléstudományok
Közlemények
2021

Homoki Erika: A környezetismeret tantárgy a NAT 2020 alapján, elvesztegetett évek, In: Fodor, Richárd; Karain-Gombocz, Orsolya; Miklós, Ágnes Kata (szerk.) Pedagógiai változások – a változás pedagógiája III., Szaktudás Kiadó (2021) pp. 137-144.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
URL 
2020

Sütő L, Ésik Zs, Nagy R, Homoki E, Novák TJ, Szepesi J: Promoting Geoheritage Through a Field-Based Geo-education Event: a Case Study of the Hungarian Geotope Day in the Bükk Region Geopark, GEOCONSERVATION RESEARCH 3: (2) pp. 81-96.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2020

Simonyi Sándor Rajmond, Homoki Erika: Comparative analysis of the methods of teaching geography in different types of schools, JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10: (3) pp. 104-114.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2018

Homoki Erika: Az Origo és a HVG cikkeinek szövegelemzése a földrajzoktatás szemszögéből, GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 2: (3) pp. 23-38.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
URL 
2017

Homoki Erika, Sütő László, Mika János: A Fenntartható Fejlődési Célok (2016-2030) hasznosítása a földrajz felsőoktatásban, In: Fodorné, Tóth Krisztina (szerk.) Felsőoktatás, életen át tartó tanulás és az ENSZ fenntartható fejlesztési célok megvalósítása, MELLearN Egyesület (2017) pp. 66-79.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2016

Sütő L, Homoki E, Dobány Z, Rózsa P: Transformation of land use pattern in the East Borsod coal basin from the beginning of mining industrie to the political changes, ACTA GEOGRAPHICA DEBRECINA LANDSCAPE AND ENVIRONMENT SERIES 10: (3-4) pp. 223-231.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2014

Homoki Erika: A földrajz tantárgy tartalma és oktatási helyzete hazánkban, szomszédos országok összehasonlításában, In: Kóródi, T; Sansumné, Molnár J; Siskáné, Szilasi B; Dobos, E (szerk.) VII. Magyar Földrajzi Konferencia kiadványa, ME Földrajz-Geoinformatika Intézet (2014) pp. 173-183.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2014

Erika Homoki, László Sütő: Studying the public opinion of geography as a subject and its knowledge elements, JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION 13: (4) pp. 508-522.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
2012

Homoki Erika, Sütő László: Környezettudatos gondolkodás vizsgálata nyíregyházi középiskolák 9. évfolyamán, In: Frisnyák, Sándor; Kókai, Sándor (szerk.) Tiszteletkötet Dr. Kormány Gyula egyetemi magántanár 80. születésnapjára, Nyíregyházi Főiskola Turizmus és Földrajztudományi Intézet (2012) pp. 177-189.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2011

Homoki Erika, Sütő László: A földrajz tantárgy megítélése - a hétköznapi földrajzelemek vizsgálata egy felmérés tükrében, FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 135: (2) pp. 135-145.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:60 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
108
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
72
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
6 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
19
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
93


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )