|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 20. Közlemények |
2022
adattárból, 2022. XII. 01. |
Kokthi Elena, Thoma Ledia, Saary Reka, Kelemen-Erdos Aniko: Disconfirmation of Taste as a Measure of Trust in Brands: An Experimental Study on Mineral Water, FOODS 11: (9) p. 1276. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2022. XII. 01. |
Besarta Vladi, Elena Kokthi, Gert Guri, Anikó Kelemen-Erdős: Mapping Stakeholders Perceptions on Innovation Skills, through the Borich Needs Assessment Model: Empirical Evidence from a Developing Country, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 19: (8) pp. 49-68. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol Teljes szöveg |
2021
adattárból, 2022. XII. 01. |
Kriselda Sulcaj Gura, Elena Kokthi, Anikó Kelemen-Erdős: Circular Pathways Influential Factor in Albania through Green Products Approximation, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 18: (11) pp. 229-249. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. XII. 01. |
Majlath Melinda, Kelemen-Erdős Anikó, Valocikova Cyntia: Understanding SME’s failure – focus on success factors and gender differences: comparative analysis of SME’s in Czech Republic, Hungary, and Serbia, SERBIAN JOURNAL OF MANAGEMENT 14: (2) pp. 327-344. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. XII. 01. |
Kelemen-Erdős Anikó, Molnár Adél: Cooperation or Conflict? The Nature of the Collaboration of Marketing and Sales Organizational Units, ECONOMICS AND CULTURE 16: (1) pp. 58-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2022. XII. 01. |
Mitev Ariel, Kelemen-Erdős Anikó: Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban, TURIZMUS BULLETIN 17: (1-2) pp. 26-34. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2016
adattárból, 2022. XII. 01. |
Hidvégi Anna, Kelemen-Erdős Anikó: Assessing the Online Purchasing Decisions of Generation Z, In: Reicher, Regina Zsuzsanna (szerk.) FIKUSZ 2016 - Symposium for Young Researchers: Celebration of Hungarian Science 2016 : Proceedings, Óbudai Egyetem, Keleti Károly Gazdasági Kar (2016) pp. 173-181. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 53 nyelv: angol Teljes szöveg |
2014
adattárból, 2022. XII. 01. |
Anikó Kelemenné Erdős: Enhancing the Competitiveness of Passenger Railway Markets, PROCEDIA ECONOMICS AND FINANCE 12: (1-2) pp. 138-143. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2022. XII. 01. |
Kelemen-Erdős Anikó: Sustainable public transport: A Central European Study, PERIODICA POLYTECHNICA SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 20: (2) pp. 81-90. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2011
adattárból, 2022. XII. 01. |
Anikó Kelemenné Erdős: Measuring Railway Market Attractiveness, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 8: (5) pp. 125-144. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 121 |
|
|
|
|
|