Login
 Forum
 
 
Data sheet of PhD student
 Print preview
Personal data
Katalin Tari
name Katalin Tari
name of institution Hungarian University of Agriculture and Life Sciences, Gödöllő
doctoral school MATE Doctoral School of Economic and Regional Sciences
Supervision
thesis supervisor Nándor Komáromi
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2014
date of final certificate (year,month) 2017/08
deadline to accomplish doctoral procedure(year,month) 2020/06
Publications
2020

Tari Katalin: Digital Trends and Practice on the Hungarian Market, INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING STUDIES 12: (1) p. 62.
type of document: Journal paper/Article
language: English
2020

Tari Katalin: Álhírek befolyásoló szerepének elővizsgálata a közösségi online platformok viszonylatában, In: XVI. Gazdaságmodellezési Szakértői Konferencia - Előadáskivonatok, Gazdaságmodellezési Társaság (2020) p. 27.
type of document:
language: Hungarian
2019

TARI KATALIN: ANALYSIS OF ONLINE SHOPPING TRENDS OF HUNGARIAN AND AMERICAN ONLINE CONSUMERS, VADYBA: JOURNAL OF MANAGEMENT 35: (2) pp. 55-59.
type of document: Journal paper/Article
language: English
2019

TARI KATALIN: CROSS-STUDY OF DIGITAL CONSUMER PREFERENCES, TECHNOLOGY ENGINEERING MANAGEMENT ENTREPRENEURSHIP AND LEARNING - INTERNATIONAL JOURNAL 3: (2) pp. 51-60.
type of document: Journal paper/Article
language: English
2018

Tari Katalin: Online élelmiszervásárlási szokások és lehetőségek vizsgálata magyar és amerikai online vásárlók körében, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 5: (2) pp. 31-43.
type of document: Journal paper/Article
language: Angol, Magyar
URL 
2017

Tari Katalin: Determining factor of e-marketing in Hungary, In: Reicher, Regina Zsuzsánna; Kozma, Tímea; Varga, Erika (szerk.) Thinking Together 1, Óbudai Egyetem (2017) pp. 81-90.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: English
URL 
2016

Tari Katalin: The link between community sites and online sales, In: Felicjan, Bylok; Anita, Tangl (szerk.) The role of management functions in successful enterprise performance, Agroinform Kiadó (2016) pp. 223-230.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: English
2016

Tari Katalin: Online fogyasztói szokások várható trendjei, In: Balogh, Jeremiás Máté; Poreisz, Veronika; Schaub, Anita; Tóbi, István (szerk.) Közgazdász Kutatók és Doktoranduszok III. Téli Konferenciája, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Közgazdaságtudományi Osztály (2016) pp. 31-40.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
number of independent citations: 1
language: Angol, Magyar
2016

Tari Katalin, Lehota József, Komáromi Nándor: Élelmiszerekkel kapcsolatos kockázatok csökkentésére irányuló magatartásformák vizsgálata, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 3: (2) pp. 63-77.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2015

Tari Katalin: Community sites’ effects on on-line sales, In: Dunay, Anna (szerk.) Proceedings of the 5th International Conference on Management 2015, Szent István Egyetemi Kiadó (2015) pp. 524-528.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 
Research
research area e-commerce and online marketing, e-logistics, Industry 4.0., wine marketing
research field in which current research is conducted business and management


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )