Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. VII. 25.
Személyes adatok
név Szabóné Szitányi Judit
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Matematika Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Matematika Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím szitanyi.judittok.elte.hu
telefonszám +36 1 487-8161
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1999 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Matematikai gondolkodás a korai szakaszban.
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
Közlemények
2020

Csíkos Csaba, Pásztor Attila, Rausch Attila, Szitányi Judit: A matematikai nevelés kutatásának aktuális irányzatai, MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 24-33.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Csikos Csaba, Szitanyi Judit: Teachers' pedagogical content knowledge in teaching word problem solving strategies, ZDM - INTERNATIONAL JOURNAL ON MATHEMATICS EDUCATION 52: (1) pp. 165-178.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2019

Gabriella Ambrus, Eszter Herendiné Kónya, Zoltán Kovács, Judit Szitányi, Csaba Csíkos: A Cross-sectional Analysis of Students’ Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10, IEJME: MATHEMATICS EDUCATION 14: (3) p. 513.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Szitányi Judit, Bagota Mónika, Pintér Klára: A matematika helye az óvoda életében, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2018: (1) pp. 12-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2018

Vancsó Ödön, Beregszászi Eliza, Burian Hana, Emese György, Stettner Eleonóra, Szitányi Judit: Complex Mathematics Education in the 21st Century, In: Hart, Eric W; Sandefur, James (szerk.) Teaching and Learning Discrete Mathematics Worldwide: Curriculum and Research, Springer International Publishing (2018) pp. 111-134.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

András Lénárd, Judit Szitányi: Methodological Questions od Digital Teaching Material Development Made in the Subject of Mathematics, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 16: (1) pp. 25-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2016

Csíkos Csaba, Rausch Attila, Szitányi Judit: Proceedings of the 40th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, International Group for the Psychology of Mathematics Education
dokumentum típusa: Könyv/Konferenciakötet
nyelv: angol
2016

Vidákovich Tibor, Csíkos Csaba, Gáspár Csaba, Krajcsi Attila, Szemerédi Endre, Szitányi Judit, Vancsó Ödön: Mathematics Education in Hungary, In: Csíkos, Csaba; Rausch, Attila; Szitányi, Judit (szerk.) Proceedings of the 40th conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, International Group for the Psychology of Mathematics Education (2016) pp. 93-104.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2015

Ambrus Gabriella, Csíkos Csaba, Makara Ágnes, Szitányi Judit, Zsinkó Erzsébet: A matematikai tudás alkalmazásának diagnosztikus értékelése, In: Csapó, Benő; Csíkos, Csaba; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) A matematikai tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 105-189.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2012

Csíkos Csaba, Szitányi Judit, Kelemen Rita: The effects of using drawings in developing young children’s mathematical word problem solving: A design experiment with third-grade Hungarian students, EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS 81: (1) pp. 47-65.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 29
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:36 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
44
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
42
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
50

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )