Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2020. X. 25. Publications |
2019
from data base, 2020. X. 25. |
Szabó Renáta Krisztina, Máth János, Sztancsik Veronika: A reziliencia és a proaktív megküzdés összefüggéseinek vizsgálata, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 19: (4) pp. 73-99. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2020. X. 25. |
Ibolya Markóczi Revák, Erzsébet Jász, Enikő Kovács, Károly Teperics, Judit Ütő Visi, János Máth: PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ KNOWLEDGE RELATED TO RENEWABLE ENERGY AND SOME OF ITS INFLUENCING FACTORS, JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION 18: (6) pp. 924-942. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2017
from data base, 2020. X. 25. |
Sztancsik Veronika, Máth János, Pék Győző: Szkizofréniával élők megbélyegzettségének mérése, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 17: (1) pp. 41-57. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2016
from data base, 2020. X. 25. |
Anett Huszti, Ibolya Revákné Markóczi, János Máth: Investigating the relationship between problem-solving and metacognition among university students entering university education, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) (6) pp. 75-89. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2015
from data base, 2018. V. 09. |
Sztancsik Veronika, Máth János, Pék Győző: A "szkizofrénia" diagnózis jelentésének vizsgálata laikus vizsgálati személyek körében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 15: (2) pp. 73-85. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian DOI |
2013
from data base, 2018. V. 09. |
Csorsz I, Kakuk P, Molnar Mills E, Molnar P, Math J, Csabai M: The influence of patient gender on medical and psychology students' illness attributions: Experiences with a narrative technique., JOURNAL OF HEALTH PSYCHOLOGY 19: (5) pp. 642-652. type of document: Journal paper/Article language: English DOI |
2013
from data base, 2018. V. 09. |
Revákné Markóczi Ibolya, Máth János, Huszti Anett, Pollner Kitti: A természettudományos problémamegoldás metakogniíciójának mérése a felsőoktatásban, MAGYAR PEDAGÓGIA 113: (4) pp. 221-241. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian Full text |
2013
from data base, 2018. V. 09. |
Ceglédi Erzsébet, Máth János: Az iskolai teljesítményt befolyásoló tényezők vizsgálata, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 4: pp. 23-46. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2012
from data base, 2018. V. 09. |
Kovács Judit, Pántya József, Bernáth Ágnes, Máth János, Hidegkuti István: „Elég-e már a rosszból?” – Az eszkalálódó konfliktusból való kilépés kísérletes vizsgálata a viszonzatlan békülési gesztus és a mentalizációs képesség függvényében, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 67: (4) pp. 653-671. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian DOI |
2004
from data base, 2018. V. 09. |
Inántsy-Pap Judit, Máth János: A szülőkhöz való kötődés és az óvodai társas kapcsolatok, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 59: (2) pp. 215-229. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 18 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 19 |
|
|