Eötvös Loránd Tudományegyetem további (egyetemi adjunktus)
Közlemények
2022
adattárból, 2024. VIII. 27.
Wind Attila M., Zólyomi Anna: The longitudinal development of self-assessment and academic writing, LANGUAGE LEARNING IN HIGHER EDUCATION 12: (1) pp. 185-207. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL
2022
adattárból, 2024. VIII. 27.
Piniel Katalin, Zólyomi Anna: Gender differences in foreign language classroom anxiety, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 12: (2) pp. 173-203. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 28 nyelv: angol URL
2022
adattárból, 2024. VIII. 27.
Zólyomi Anna: Exploring Hungarian secondary school English teachers’ beliefs about differentiated instruction, LANGUAGE TEACHING RESEARCH na: p. 136216882211147. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol URL
2022
adattárból, 2024. VIII. 27.
Zólyomi Anna: Teacher Trainees’ Self-Efficacy Beliefs in Light of Their Perceived Language Aptitude and Explicit—Implicit Language Learning Behavior, In: Tankó, Gyula; Wind, Attila Miklós (szerk.) DEAL 2022, ELTE Eötvös Kiadó (2022) pp. 163-195. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL
2021
adattárból, 2024. VIII. 27.
Zólyomi Anna: Investigating language aptitude in the success of adult second language acquisition, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 4: p. https://doi.org/10.1556/2059.2020.00001. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL
2021
adattárból, 2024. VIII. 27.
Dávid Smid, Anna Zólyomi: An interview study on Hungarian high school English teachers' beliefs about learning English, In: Tankó, Gyula; Csizér, Kata (szerk.) DEAL 2021, Eötvös Loránd University Faculty of Humanities (2021) pp. 139-162. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL
2021
adattárból, 2024. VIII. 27.
Zólyomi Anna: Focusing on the explicit and implicit language learning-related beliefs and the habits of Hungarian adult English as a foreign language learners, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 16: pp. 82-108. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. VIII. 27.
Zólyomi Anna: Advanced Hungarian Language Learners' Beliefs and Perceptions of Language Aptitude, In: Kálmán, Csaba (szerk.) DEAL 2020, ELTE Eötvös Kiadó (2020) 978-963-489-285-4 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.