Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 23.
Személyes adatok
Kissné Zsámboki Réka
név Kissné Zsámboki Réka
születési év 1973
intézmény neve
doktori iskola
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím kissne.zsamboki.rekauni-sopron.hu
telefonszám +36 99 518-930
mobiltelefon száma +36 70 297-2799
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Soproni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Révész József (PhD) 2016/08  OTNDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Kántor Zsuzsanna (PhD) (2027/08)  OTNDI
(50%) Nadrainé Szent-Gály Viola (PhD) (2027/08)  EKE NDI
(50%) Giczi Barnabásné Fehér Ágnes (PhD) (2025/08)  OTNDI
Habinyák Erzsébet (PhD) (2024/08)  OTNDI
Kopecskó-Hodosi Zsófia (PhD) (2024/08)  OTNDI
(50%) Lantos Tünde (PhD) (2024/08)  OTNDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Óvodapedagógiai kutatások (óvodák a köznevelés rendszerében, reform- és alternatív pedagógiai programok, innováció). A pedagógus professzió kihívásai (kezdő pedagógusok, életpályamodell)
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Kissné Zsámboki Réka: TEACHING MATHS AT EARLY YEARS – FROM LECTURE METHOD TO DISCOVERY APPROACH, In: Kovács, Gábor; Varga, László; Kitzinger, Arianna; Kissné, Zsámboki Réka (szerk.) Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education, Soproni Egyetemi Kiadó (2022) pp. 43-57.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
URL 
2021

Kissné Zsámboki Réka: Az óvodapedagógus hivatásra felkészítő képzési tartalmak vizsgálata a hallgatók szakmai gyakorlatainak tükrében, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 19: (3-4) pp. 149-161.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Kissné Zsámboki Réka: Compulsory Early Childhood Education in Hungary, In: Dana, Masaryková; Branislav, Pupala (szerk.) Curriculum for Cultural and Social Diversity in Preschool Education, Trnava University (2021) pp. 9-15.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2020

Réka Kissné Zsámboki: Mathematical Skills and Competences in Early Childhood, In: Kissné, Zsámboki Réka (szerk.) CLICKED: Culture, Language, Inclusion, Competencies, Knowledge, Education, University of Sopron Press (2020) pp. 101-109.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2020

Kissné Zsámboki Réka: A kisgyermekkori matematikai kompetenciákról alkotott nézetek változása, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 8: (1) pp. 75-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Kissné Zsámboki Réka: Freinet-szellemű életközeli tanulás 30 év tükrében a soproni óvodapedagógus-képzésben, In: Patyi, Gábor (szerk.) "...hajtás sarjad gyökeréből." (Iz 11,1), Soproni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 29-53.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2018

Kissné Zsámboki Réka, Farnady-Landerl Viktória: Invenció és innováció a gyermeki fejlődés monitorozásában: az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazhatósága az innovációs sikertényezők elemzésének tükrében,
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2018

Kissné Zsámboki Réka: A Freinet-pedagógussá válás élményvilágai a hazai óvodákban az 1990-es évek elején, In: G. Molnár, Péter; Szőke-Milinte, Enikő (szerk.) Pedagógiai valóságok, Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) (2018) pp. 18-27.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2018

Kissné Zsámboki Réka, Farnady-Landerl Viktória: Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatások-ban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 16: (3) pp. 21-36.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2018

Kissné Zsámboki Réka, Patyi Gábor: Angyalkertek egykor és ma – Az óvodapedagógus hallgatók metaforáiban megjelenő óvodakép pedagógiatörténeti vonatkozásai és jelenkori sajátosságai, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 16: (4) pp. 17-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
123
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
83
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
11
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
18
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
43


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )