|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 23. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. I. 03. |
Kissné Zsámboki Réka: TEACHING MATHS AT EARLY YEARS – FROM LECTURE METHOD TO DISCOVERY APPROACH, In: Kovács, Gábor; Varga, László; Kitzinger, Arianna; Kissné, Zsámboki Réka (szerk.) Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education, Soproni Egyetemi Kiadó (2022) pp. 43-57. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. I. 03. |
Kissné Zsámboki Réka: Az óvodapedagógus hivatásra felkészítő képzési tartalmak vizsgálata a hallgatók szakmai gyakorlatainak tükrében, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 19: (3-4) pp. 149-161. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. I. 03. |
Kissné Zsámboki Réka: Compulsory Early Childhood Education in Hungary, In: Dana, Masaryková; Branislav, Pupala (szerk.) Curriculum for Cultural and Social Diversity in Preschool Education, Trnava University (2021) pp. 9-15. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2023. I. 03. |
Réka Kissné Zsámboki: Mathematical Skills and Competences in Early Childhood, In: Kissné, Zsámboki Réka (szerk.) CLICKED: Culture, Language, Inclusion, Competencies, Knowledge, Education, University of Sopron Press (2020) pp. 101-109. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2023. I. 03. |
Kissné Zsámboki Réka: A kisgyermekkori matematikai kompetenciákról alkotott nézetek változása, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 8: (1) pp. 75-82. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. I. 03. |
Kissné Zsámboki Réka: Freinet-szellemű életközeli tanulás 30 év tükrében a soproni óvodapedagógus-képzésben, In: Patyi, Gábor (szerk.) "...hajtás sarjad gyökeréből." (Iz 11,1), Soproni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 29-53. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2023. I. 03. |
Kissné Zsámboki Réka, Farnady-Landerl Viktória: Invenció és innováció a gyermeki fejlődés monitorozásában: az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazhatósága az innovációs sikertényezők elemzésének tükrében, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2023. I. 03. |
Kissné Zsámboki Réka: A Freinet-pedagógussá válás élményvilágai a hazai óvodákban az 1990-es évek elején, In: G. Molnár, Péter; Szőke-Milinte, Enikő (szerk.) Pedagógiai valóságok, Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) (2018) pp. 18-27. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2023. I. 03. |
Kissné Zsámboki Réka, Farnady-Landerl Viktória: Neuropedagógiai innovációs lehetőségek a neveléstudományi kutatások-ban az EMOTIV EPOC+ mobil EEG készülék alkalmazásával, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 16: (3) pp. 21-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2023. I. 03. |
Kissné Zsámboki Réka, Patyi Gábor: Angyalkertek egykor és ma – Az óvodapedagógus hallgatók metaforáiban megjelenő óvodakép pedagógiatörténeti vonatkozásai és jelenkori sajátosságai, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 16: (4) pp. 17-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 7 |
|
|
|
|
|