Print previewpersonal data approved: 2021. X. 20. Publications |
2021
 from data base, 2022. I. 02. |
Szakály Z., Kovács B., Soós M., Kiss M., Balsa-Budai N.: Adaptation and validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary, FOODS 10: (8) p. 1766. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2020
 from data base, 2022. I. 02. |
Szakály Zoltán, Soós Mihály, Balsa-Budai Nikolett, Kovács Sándor, Kontor Enikő: The effect of an evaluative label on consumer perception of cheeses in Hungary, FOODS 9: (5) p. 563. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: English URL |
2020
 from data base, 2022. I. 02. |
Szakály Zoltán, Kovács Bence, Szakály Márk, Nagy-Pető Dorka T., Gál Tímea, Soós Mihály: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model, NUTRIENTS 12: (11) pp. 1-19. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: English URL |
2018
 from data base, 2022. I. 02. |
Soós Mihály, Gál Tímea, Szakály Zoltán: A szakma és a lakosság testtömeg-menedzseléssel kapcsolatos kommunikációjának vizsgálata, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 4: (1) pp. 1-16. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2017
 from data base, 2022. I. 02. |
Gál Tímea, Soós Mihály, Szakály Zoltán: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával – Esettanulmány, VEZETÉSTUDOMÁNY 48: (4) pp. 42-50. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 10 language: Hungarian URL |
2017
 from data base, 2022. I. 02. |
Gál Tímea, Soós Mihály, Szakály Zoltán: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2: (3) pp. 56-69. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: English URL |
2016
 from data base, 2022. I. 02. |
Szakály Zoltán, Soós Mihály, Szabó Sára, Szente Viktória: Role of labels referring to quality and country of origin in food consumers’ decisions, ACTA ALIMENTARIA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF FOOD SCIENCE 45: (3) pp. 323-330. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 8 language: English URL |
2016
 from data base, 2022. I. 02. |
Soós M, Kovács B, Szakály Z: A viselkedésváltozás szintjei a testtömeg-menedzselés folyamatában – élelmiszerfogyasztás és fizikai aktivitás, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 3: (2) pp. 19-28. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: Hungarian URL |
2015
 from data base, 2022. I. 02. |
Fehér András, Soós Mihály, Szakály Zoltán: The analysis of the food consumer behaviour in the online environment, SELYE E-STUDIES 6: (1) pp. 61-71. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2014
 from data base, 2022. I. 02. |
Soós Mihály, Szabó Sára, Szakály Zoltán: The characteristics of consumer attitudes in the food market in Hungary, APSTRACT - APPLIED STUDIES IN AGRIBUSINESS AND COMMERCE 8: (2-3) pp. 43-49. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
| Number of independent citations to these publications: | 29  |
|
|