Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XII. 08. Közlemények |
2018
adattárból, 2020. XII. 08. |
Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli: A világ interdiszciplináris megközelítésben 3., Debreceni Egyetem dokumentum típusa: nyelv: Angol, Magyar
|
2017
adattárból, 2020. XII. 08. |
Mester Dolli: Gamifikáció, játékalapú tanulásszervezés az oktatásban, In: Hülber, László (szerk.) A digitális oktatási kultúra módszertana, Eszterházy Károly Egyetem (2017) pp. 85-126. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2020. XII. 08. |
Dávid Mária, Dorner László, Faragó Boglárka, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Szabó Bálint, Taskó Tünde, Héjja-Nagy Katalin: A „Tanulásmódszertan” kurzus bevezetése az Eszterházy Károly Egyetemen, és a „Tanulásmódszertan és életvezetés” nyílt kurzus tapasztalatai, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 4: (1) 186/268 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2020. XII. 08. |
Dávid Mária, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Estefánné Varga Magdolna: Az önszabályozó tanulás fejlettségének összefüggései a tanulási eredményességgel és az IKT-használat gyakoriságával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 197-225. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2020. XII. 08. |
Dávid Mária, Taskó Tünde, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Kovács K, Faragó B: A tanulási eredményesség összefüggései az önszabályozó tanulás, és a munkamemória fejlettségével, az IKT-használat gyakorisága függvényében, EKF Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2020. XII. 08. |
Mester Dolli: Hogyan tervezik a fiatalok a jövőjüket a családi szocializáció tükrében?, In: Puskás-Vajda, Zsuzsa; Bán, Judit; Lisznyai, Sándor (szerk.) Kapcsolataink (védő)hálójában, Felsőoktatási Tanácsadás Egyesület (FETA) (2013) pp. 9-26. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2020. XII. 08. |
Mester Dolli: Impacts of family socialization on young adults' future-oriented goals, ERDÉLYI PSZICHOLÓGIAI SZEMLE / TRANSYLVANIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY 2: pp. 165-190. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2010
adattárból, 2020. XII. 08. |
Mester Dolli: A tanulási motiváció fejlesztésének új lehetőségei, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 8: (2-3) pp. 87-97. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2020. XII. 08. |
Katalin Héjja-Nagy, Mária Dávid, Magdolna Estefán-Varga, Andrea Hatvani, Tünde Anna Taskó, Dolli Budaházy-Mester: A Computer-Assisted, Interactive Learning Diagnostic and Learning Development Programme, In: M H, Pedrosa-de-Jesus; C, Evans; Z, Charlesworth; E, Cools (szerk.) Proceedings of the 15th Annual Conference of the European Learning Styles Information Network: Exploring styles to enhance learning and teaching in diverse contexts, (2010) pp. 217-223. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2006
adattárból, 2020. XII. 08. |
Mária Dávid, Magdolna Varga Estefánné, Lajos Kis-Tóth, Dolli Budaházy-Mester, Tünde Taskó, Krisztina Szőke: Learning counselling process supported by a computer programme, In: Magnus, Persson (szerk.) A Vision of European Teaching and Learning, Learning Teacher Network (2006) pp. 273-285. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 8 |
|
|