Post-modern approaches in the field of learning theory and practice in the 21st century
The challenges of education systems in the 21st century
research field in which current research is conducted
educational sciences
Publications
2020
from data base, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: A neveléstudományok gyermekképéről pedagógusoknak, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 5: (1-4) pp. 5-39. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2020
from data base, 2021. V. 19.
Arató Ferenc, Szerpák Tünde: A jó tanuló félrevezetése, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 5: (1-4) pp. 83-99. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2018
from data base, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: A négydimenziós értékelés néhány gyakorlati aspektusa, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 68: (11-12) pp. 23-45. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
2018
from data base, 2021. V. 19.
Takács Bálint, Bigazzi Sára, Arató Ferenc, Serdült Sára: How Movements Are Mediated, CONTENTION: THE MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF SOCIAL PROTEST 6: (1) pp. 93-118. type of document: Journal paper/Article language: English URL
2017
from data base, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: Az értékes gyermek – az értékelés negyedik dimenziója, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 3: (1-4) pp. 5-29. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian Full text
2015
from data base, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: A kizárás dekonstrukciója – az inkluzivitás poszt-strukturalista megközelítése, In: Arató, Ferenc; Varga, Aranka (szerk.) Befogadó egyetem, PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2015) pp. 43-60. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian
2015
from data base, 2021. V. 19.
Arató Ferenc, Varga Aranka: Inclusive University, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet type of document: language: English
2014
from data base, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: Deconstruction of Education, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 4: (2) pp. 45-62. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: English URL
2013
from data base, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: Towards a Complex Model of Cooperative Learning, DA INVESTIGACAO AS PRATICA: ESTUDOS DE NATUREZA EDUCACIONAL 3: (1) pp. 57-79. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 11 language: English
2011
from data base, 2021. V. 19.
Arató Ferenc: A kooperatív tanulásszervezés paradigmatikus jellege, In: Kozma, Tamás; Perjés, István (szerk.) Törekvések és lehetőségek a 21. század elején [X. Országos Neveléstudományi Konferencia], ELTE Eötvös Kiadó (2011) pp. 11-22. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 3 language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
number of independent citations to scientific publications and creative works:
The number of citations displayed after clicking on the link may differ from the displayed number because the former displays the current state of MTMT2 and the latter was the case when importing science metrics.