|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2022
adattárból, 2023. II. 25. |
Mucha László, Vámosi Kornélia, Totth Gedeon: Examining the factors shaping consumer attitude towards the popular alcoholic beverages in Hungary, HELIYON 8: (9) e10571 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. II. 25. |
Mucha László, Oravecz Titanilla, Totth Gedeon: A fogyasztói attitűd affektív és konatív komponenseinek elemzése a pálinka imázsában, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 8: (1) pp. 21-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. II. 25. |
Mucha László, Oravecz Titanilla, Totth Gedeon, Illés Bálint Csaba: A magyar méz kereskedelmének komparatív előnyei, GAZDÁLKODÁS 65: (1) pp. 23-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. II. 25. |
Illés Bálint Csaba, Oravecz Titanilla, Žufan Peter, Šedík Peter, Mucha László: Honey production competitiveness between the Visegrad countries analysis based on the relative comparative advantages indices, ECONOMIC ANNALS-XXI 189: (5-6) pp. 57-68. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. II. 25. |
Oravecz Titanilla, Mucha László, Illés Bálint Csaba: A magyar méhészeti ágazat elmúlt 20 éve – Termelési alapok, GAZDÁLKODÁS 64: (5) pp. 435-451. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. II. 25. |
Mucha László, Oravecz Titanilla, Totth Gedeon: A fogyasztói attitűd kognitív komponensének a pálinka imázsában betöltött szerepe, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 7: (2) pp. 21-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. II. 25. |
Mucha László, Oravecz Titanilla, Totth Gedeon: Pálinkavásárlási szempontok vizsgálata conjoint-elemzés segítségével, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (2) pp. 41-50. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. II. 25. |
Mucha László, Kovács Ildikó, Oravecz Titanilla, Totth Gedeon: Az etnocentrizmus szerepe a vásárlói döntésekben, GAZDÁLKODÁS 64: (1) p. 35. dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. II. 25. |
Oravecz Titanilla, Mucha László, Magda Róbert, Tótth Gedeon, Illés Bálint Csaba: Consumers' Preferences for Locally Produced Honey in Hungary, ACTA UNIVERSITATIS AGRICULTURAE ET SILVICULTURAE MENDELIANAE BRUNENSIS 68: (2) pp. 407-418. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 27 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. II. 25. |
Totth Gedeon, Kovács Ildikó, Mezőné Oravecz Titanilla Éva, Mucha László: A védjegyek szerepe és fogyasztói megítélése, In: Pappné, Sziládi Katalin; Bíró, István; Beszédes, Sándor; Gál, József; Hampel, György; László, Zsuzsanna; Deák, Dalma; Kiss, Magdolna; Imre, Fodor Gabriella; Mihalkó, József (szerk.) Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században című konferencia, Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar (2019) p. 132. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2023. II. 25. |
Illés Bálint Csaba, Oravecz Titanilla, Mucha László, Totth Gedeon: A védjegyhasználat fontossága a magyar méhészek versenyképességének növelése érdekében, In: Veresné, Somosi Mariann; Lipták, Katalin (szerk.) "Mérleg és Kihívások" XI. Nemzetközi Tudományos Konferencia, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar (2019) pp. 153-161. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2023. II. 25. |
Totth Gedeon, Kovács Ildikó, Mezőné Oravecz Titanilla Éva, Mucha László: A védjegyek szerepe és fogyasztói megítélése, JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 14: (2) pp. 215-236. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 37 |
|
|
|
|
|