|
|
Personal data sheet |
Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2021. X. 01. Publications |
2020
from data base, 2020. XI. 20. |
Kata Csizér, Kontra H. Edit: Foreign Language Learning Characteristics of Deaf and Severely Hard‐of‐Hearing Students, MODERN LANGUAGE JOURNAL 104: (1) pp. 233-249. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2019
from data base, 2020. XI. 20. |
Kontráné Hegybíró Edit, Csizér Kata: A felsőoktatásban tanuló siket fiatalok idegennyelv-tanulási tapasztalatai, motivációja és nyelvtudásuk szerepe a jövőjük alakulásában, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Tanulmányok a tanügy és az oktatástan világából, Neveléstudományi Egyesület (2019) pp. 98-107. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2019
from data base, 2020. XI. 20. |
Kontráné Hegybíró Edit, Csizér Kata: Felsőoktatásban tanuló siket és súlyos fokban nagyothalló hallgatók idegennyelv-tanulási motivációja: egy klaszterelemzésből levonható következtetések, MAGYAR PEDAGÓGIA 119: (2) pp. 97-112. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
2019
from data base, 2020. XI. 20. |
Kontra Edit H.: The L2 motivation of learners with special educational needs, In: Lamb, Martin; Csizér, Kata; Henry, Alastair; Ryan, Stephen (szerk.) The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning, Springer International Publishing (2019) pp. 495-513. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English URL |
2018
from data base, 2020. XI. 20. |
Kontráné Hegybíró Edit: Siket hallgatók az európai mobilitásban, MODERN NYELVOKTATÁS 24: (4) pp. 60-67. type of document: language: Hungarian
|
2015
from data base, 2020. XI. 20. |
Edit H Kontra, Csizér Kata, Piniel Katalin: The challenge for Deaf and hard-of-hearing students to learn foreign languages in special needs schools, EUROPEAN JOURNAL OF SPECIAL NEEDS EDUCATION 30: (2) pp. 141-155. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 6 language: English URL |
2012
from data base, 2020. XI. 20. |
Kata Csizér, Edit H. Kontra: ELF, ESP, ENL and their effect on students' aims and beliefs, SYSTEM 40: (1) pp. 1-10. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 28 language: English URL |
2010
from data base, 2020. XI. 20. |
Kontráné Hegybíró Edit: Nyelvtanulás két kézzel, Eötvös Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 3 language: Hungarian
|
2002
from data base, 2020. XI. 20. |
Kormos J, Edit H. Kontra, Csölle A: Language wants of English majors in a non-native context, SYSTEM 30: pp. 517-542. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 29 language: English URL |
2000
from data base, 2020. XI. 20. |
Barratt L, Edit H. Kontra: Native English speaking teachers in cultures other than their own, TESOL JOURNAL 9: (3) pp. 19-23. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 57 language: English URL |
| Number of independent citations to these publications: | 123 |
|
|
|
|
|