Print preview personal data approved: 2024. I. 04. Publications |
2021
from data base, 2023. I. 04. |
Holló Dorottya: Katalizátor tantárgyak - A szakmai nyelvhasználattól a kutatásmódszertanig az ELTE BTK angol nyelvpedagógiai képzéseiben, In: Benke, Eszter; Dévény, Ágnes (szerk.) Past és Present Perfect, Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar (2021) pp. 119-129. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2021
from data base, 2023. I. 04. |
Holló Dorottya: The Role of Intercultural Education in English Major Programmes at the School of English and American Studies: The Experience of Practitioners and Graduates, In: Kenyeres, János; Illés, Éva (szerk.) Changing Perspectives, ELTE School of English and American Studies (SEAS) (2021) pp. 177-196. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English URL |
2020
from data base, 2023. I. 04. |
Holló Dorottya: Kulturális különbségek – személyes tapasztalatok: érvelés az idegen nyelvi és interkulturális kompetenciák integrált oktatása mellett (második rész), MODERN NYELVOKTATÁS 26: (3) pp. 3-20. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian
|
2019
from data base, 2023. I. 04. |
Holló Dorottya: Kultúra és interkulturalitás a nyelvórán, Károli Gáspár Református Egyetem; L'Harmattan Kiadó type of document: Book/Monography language: Hungarian
|
2019
from data base, 2023. I. 04. |
Holló Dorottya: Értsünk szót!, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 1 language: Hungarian URL |
2018
from data base, 2023. I. 04. |
Holló Dorottya: Understanding Australian Aboriginality through Sally Morgan’s autobiography: considerations for English as a foreign language readers, In: Feld-Knapp, Ilona (szerk.) Literatur, ELTE Eötvös József Collegium (2018) pp. 277-320. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2017
from data base, 2023. I. 04. |
Holló Dorottya: Language awareness – social awareness: gender biased language, In: Illés, Éva; Jasmina, Sazdovska (szerk.) Looking forward, looking back, IATEFL Hungary (2017) pp. 66-79. type of document: Part of book/Proceedings Paper language: English
|
2017
from data base, 2023. I. 04. |
Holló Dorottya: Teaching intercultural communication in English degree programmes – the practitioners’ voices, NYELVVILÁG 19: pp. 70-79. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 2 language: English
|
2017
from data base, 2023. I. 04. |
Holló Dorottya: Az internet veszélyei – a plágium kezelése, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 125-135. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian URL |
2016
from data base, 2023. I. 04. |
Holló Dorottya: Culture(s) Through Films: Learning Opportunities, In: Jászay, Dorottya; Velich, Andrea (szerk.) Film and Culture, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2016) pp. 110-123. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 3 |
|
|