Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. IV. 28.
Személyes adatok
Janacsek Karolina
név Janacsek Karolina
intézmény neve
doktori iskola
BME Pszichológia Doktori Iskola (Kognitív Tudomány) (oktató)
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím janacsek.karolinappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500/3564
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága klinikai orvostudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2012 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Horváth Kata PhD 2023  PDI1-ELTE
(50%) Virág Márta PhD 2020  PDI1-ELTE
(50%) Zavecz Zsófia PhD 2020  PDI1-ELTE

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület statisztikai/szekvenciatanulás, implicit vs. explicit folyamatok, végrehajtó funkciók és szekvenciatanulás kapcsolata, memóriakonszolidáció, alvás és memória, tanulás/konszolidáció életkori változásai
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2020

Janacsek Karolina, Shattuck Kyle F, Tagarelli Kaitlyn M, Lum Jarrad AG, Turkeltaub Peter E, Ullman Michael T: Sequence learning in the human brain: A functional neuroanatomical meta-analysis of serial reaction time studies, NEUROIMAGE 207: p. 116387.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol
URL 
2020

Ullman Michael T, Earle F Sayako, Walenski Matthew, Janacsek Karolina: The neurocognition of developmental disorders of language, ANNUAL REVIEW OF PSYCHOLOGY 71: pp. 389-417.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol
URL 
2020

Zavecz Zsófia, Nagy Tamás, Galkó Adrienn, Janacsek Karolina, Nemeth Dezso: The relationship between subjective sleep quality and cognitive performance in healthy young adults: Evidence from three empirical studies, SCIENTIFIC REPORTS 10: 4855
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
URL 
2019

Simor Peter, Zavecz Zsofia, Horvath Kata, Elteto Noemi, Torok Csenge, Pesthy Orsolya, Gombos Ferenc, Janacsek Karolina, Nemeth Dezso: Deconstructing procedural memory: Different learning trajectories and consolidation of sequence and statistical learning, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 2708
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: angol
URL 
2017

Török B, Janacsek K, Nagy DG, Orbán G, Németh D: Measuring and filtering reactive inhibition is essential for assessing serial decision making and learning, JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY-GENERAL 146: (4) pp. 529-542.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2013

Nemeth D, Janacsek K, Polner B, Kovacs ZA: Boosting Human Learning by Hypnosis, CEREBRAL CORTEX 23: (4) pp. 801-805.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 42
nyelv: angol
URL 
2013

Nemeth D, Janacsek K, Fiser J: Age-dependent and coordinated shift in performance between implicit and explicit skill learning, FRONTIERS IN COMPUTATIONAL NEUROSCIENCE 7: (OCT) 147
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 40
nyelv: angol
URL 
2013

Janacsek K, Nemeth D: Implicit Sequence Learning and Working Memory: Correlated or Complicated?, CORTEX: A JOURNAL DEVOTED TO THE STUDY OF THE NERVOUS SYSTEM AND BEHAVIOR 49: (8) pp. 2001-2006.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 56
nyelv: angol
URL 
2012

Janacsek K, Nemeth D: Predicting the future: From implicit learning to consolidation, INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOPHYSIOLOGY 83: (2) pp. 213-221.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 48
nyelv: angol
URL 
2012

Janacsek K, Fiser J, Nemeth D: The best time to acquire new skills: age‐related differences in implicit sequence learning across the human lifespan, DEVELOPMENTAL SCIENCE 15: (4) pp. 496-505.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 151
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:435 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
392
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
368
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
1539


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )