|
|
|
Data sheet of PhD student |
Print previewPublications |
2019
from data base, 2020. I. 18. |
Csillik Olga, Daruka Magdolna: Módszertani paradigmaváltás versus publikációs kényszer, In: Fodorné, Tóth Krisztina; Németh, Balázs (szerk.) FELSŐOKTATÁSI INNOVÁCIÓK A TANULÁS KORÁBAN: A DIGITALIZÁCIÓ, KÉPESSÉGFEJLESZTÉS ÉS A HÁLÓZATOSODÁS KIHÍVÁSAI - TANULMÁNYKÖTET, MELLearN Felsőoktatási Hálózat az életen át tartó tanulásért Egyesület (2019) pp. 137-158. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2019
from data base, 2020. I. 18. |
Csillik Olga, Daruka Magdolna: The development of academic and „soft” skills adapting to the labour market needs in the frame of the flipped classroom learning organization process, MÓDSZERTANI KÖZLÖNY (ÚJVIDÉK) 8: (1) pp. 45-63. type of document: Journal paper/Article language: English
|
2019
from data base, 2020. I. 18. |
Csillik O., Daruka M.: Felsőoktatási eszmeáramlatok: módszertani megoldások a Kárpát-medencei magyar egyetemeken, In: Péti, M.; Borbély, M.; Szabó, B.; Lovász, G. (szerk.) Kutatások, vizsgálatok a felsőoktatásra és köznevelésre hatást gyakorló tényezők, tendenciák megismerése érdekében, Nemzetstratégiai Kutatóintézet (2019) pp. 3-61. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2018
from data base, 2020. I. 18. |
Csillik Olga: A tanári hatékonyság elemei a felsőoktatásban, In: Fodorné, Tóth Krisztina (szerk.) A felsőoktatási lifelong learning társadalmi és gazdasági haszna: kutatás – fejlesztés – innováció, MELLearN Felsőoktatási Hálózat az életen át tartó tanulásért Egyesület (2018) pp. 158-177. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2017
from data base, 2020. I. 18. |
Csillik Olga: Hibrid oktatás (blended learning), In: Daruka, Magdolna (szerk.) Varázsszer-e a tükrözött osztályterem?, Budapesti Corvinus Egyetem (2017) pp. 24-36. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2016
from data base, 2020. I. 18. |
Daruka Magdolna, Csillik Olga, Sass Judit: Gennovation in the practice of Economist Training Program, In: Fodorné, Tóth Krisztina (szerk.) Felsőoktatási kihívások, MELLearN Felsőoktatási Hálózat az életen át tartó tanulásért Egyesület (2016) pp. 251-259. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: English
|
2009
from data base, 2020. I. 18. |
Csillik Olga, Dr. Sass Judit, Dr. Bodnár Éva: A "kognitív stílusra" szabott e-tananyag, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 7: (1) pp. 5-24. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2009
from data base, 2020. I. 18. |
Hercegfi K, Csillik O, Bodnár É, Sass J, Izsó L: Designers of Different Cognitive Styles Editing E-Learning Materials Studied by Monitoring Physiological and Other Data Simultaneously, In: anon (szerk.) Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics, Springer (2009) pp. 179-186. type of document: Part of book/Proceedings Paper number of independent citations: 6 language: English URL |
2003
from data base, 2020. I. 18. |
Bodnár Éva, Csillik Olga, Rakaczki Zsolt: Az e-oktatás pedagógiája egy tanár-továbbképzési tananyag tükrében, TÁRSADALOM ÉS GAZDASÁG 25: (2) pp. 329-341. type of document: Journal paper/Article language: Hungarian URL |
| Number of independent citations to these publications: | 7 |
|
|
|
|
|
|
|