Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. XII. 14. Közlemények |
2016
 adattárból, 2017. XII. 14. |
SZILÁRD BERKE, ZSOLT KŐMŰVES: SATISFACTION, MOTIVATION AND PERSONALITY TYPES OF SALES LEADERS IN THE SME SECTOR: A PILOT STUDY, In: Szerk.: [sn] Challenges in the Carpathian Basin: Integration and modernization opportunities on the edge of Europe (13th Annual International Conference on Economics and Business). Cluj-Napoca: Editura Risoprint, 2016. pp. 82-90. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2017. XII. 14. |
Kiss Marianna, Csonka Arnold, Berke Szilárd: A hálózatépítésről alkotott vélemények és a network marketing tényezőinek vizsgálata [The opinion about networking and the monitoring and the monitoring of the network marketing's factors], TAYLOR: GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 7: (3-4 / No 20-21) pp. 116-123. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2015
 adattárból, 2017. XII. 14. |
Szilárd Berke: Direct selling in Hungary: promoted nutrient-rich or medicinally active products and promoted nutraceuticals, In: Szerk.: Katalin Szendrő, Szerk.: Viktória Szente, Szerk.: Róbert Barna Proceedings of the 5th International Conference of Economic Sciences and 5th Climate Change, Economic Development, Environment and People Conference of the Alliance of Central-Eastern European Universities. Kaposvár: Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 2015. pp. 321-328. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2017. XII. 14. |
Berke Szilárd: Healthy (Functional) Foods in Hungary, In: Szerk.: Tihomir Vranešević 2015 M-Sphere Book of Papers: Selected papers presented at 4th International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business. Zagreb: Accent, 2015. pp. 346-356. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2017. XII. 14. |
Szilárd Berke, Erzsébet Gyopár Dénes, Csaba Borbély, Andrea Szűcs, Orsolya Szigeti: Natural functional foods in direct selling in Hungary, In: Szerk.: Csata A, Szerk.: Fejér-Király G, Szerk.: György O, Szerk.: Kassay J, Szerk.: Nagy B, Szerk.: Tánczos L-J Global Challenges, Local Answers: Challenges in the Carpathian Basin. Cluj-Napoca: Risoprint, 2015. pp. 297-307. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2011
 adattárból, 2017. XII. 14. |
Berke Szilárd, Varga Ákos, Slezák-Bartos Zsuzsanna: Corporate and community marketingcommunication solutions for personal sustainability and efficiency, REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (No 1 / Suppl 1) pp. 673-681. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2010
 adattárból, 2017. XII. 14. |
Berke Sz, Biacs P, Lehota J, Nábrádi A, Kisérdi I, Polereczki Zs, Popovics A, Szakály Z, Szente V, Szigeti O, Totth G, Zobor E Szerk.: Szakály Zoltán, Szerk.: Pallóné Kisérdi Imola, Szerk.: Nábrádi András: Marketing a hagyományos és tájjellegű élelmiszerek piacán, Kaposvár: Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar, 265 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar
|
2010
 adattárból, 2017. XII. 14. |
Berke Szilárd: Emberi franchise (mlm) rendszerek a tudásfejlesztés szolgálatában., In: Szerk.: Harsányi János Szakkollégium (Komárno), Szerk.: Lifelong Learning Magyarország Alapítvány (Budapest), Szerk.: Selye János Egyetem, Gazdaságtudományi Kar (Komárno) Szellemi tőke, mint versenyelőny avagy A tudásmenedzsment szerepe a versenyképességben. Budapest: Lifelong Learning Magyarország Alapítvány, 2010. pp. 842-849. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2006
 adattárból, 2017. XII. 14. |
Berke Szilárd, Molnár Eszter: Reklámstratégia a funkcionális élelmiszerek piacán., ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 3: (1) pp. 19-30. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2004
 adattárból, 2017. XII. 14. |
Szakály Zoltán, Berke Szilárd: A táplálkozás, a minőség és a marketing kapcsolata élelmiszereknél, In: Szerk.: Berács J, Szerk.: Lehota J, Szerk.: Piskóti I, Szerk.: Rekettye G Marketingelmélet a gyakorlatban. Budapest: KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., 2004. pp. 319-335. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma: | 42  |
|
|