Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VI. 20.
Személyes adatok
Dominek Dalma Lilla
név Dominek Dalma Lilla
intézmény neve
doktori iskola
NKE Közigazgatás-tudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása NKE Közigazgatás-tudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
2019 - Nemzeti Közszolgálati Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Urbán Erika (PhD) (2027/01)  KDI
(50%) Csástyu Lilla (PhD) (2025/08)  IKGSDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület FLOW a múzeumokban; A kultúra és az oktatás kapcsolata; A kulturális identitás erősítése az oktatásban; Flow alapú oktatás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2023

Dominek Dalma Lilla, Barnucz Nóra, Uricska Erna, Christián László: Experiences of digital education from the perspective of students. Digital language learning and flow-based methods in teaching English for law enforcement, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2023

Dalma Dominek, Márton Demeter, Szabolcs Ceglédi: Flow Measurement in Cultural Institutions in the Framework of an Elective Subject at a Hungarian University, JOURNAL OF MUSEUM EDUCATION
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2022

Dominek Dalma Lilla, Barnucz Nóra: The Educational Methodology of Flow at the University of Public Service, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1: (17) pp. 1-7.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2022

Dominek Dalma Lilla, Setényi János: A tehetségfogalom változásai és a tehetségazonosítás, BELVEDERE MERIDIONALE 34: (1) pp. 146-157.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2022

Dominek Dalma: On a Flow-based pedagogical model, ERUDITIO - EDUCATIO 17: (3) pp. 72-81.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Dominek Dalma Lilla: Élményalapú környezeti nevelés a természettudományi múzeumokban, Belvedere Meridionale
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2021

Dominek Dalma Lilla: A flow, mint a pozitív pszichológia jelenléte az oktatásban, ERUDITIO - EDUCATIO 16: (4) pp. 72-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2021

Dominek Dalma: Creativity in higher education through the flow channel, BELVEDERE MERIDIONALE 33: (4) pp. 5-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Dominek Dalma Lilla, Ceglédi Szabolcs: Alkoss – A találékonyság pszichológiája! Kreativitás mint képességvizsgálat a Tóth-féle kreativitás becslő skála segítségével a Nemzeti Közszolgálati Egyetem hallgatóinak körében, MAGYAR PEDAGÓGIA 121: (4) pp. 395-407.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Dominek Dalma Lilla: Flow, avagy játékos kommunikáció a múzeumokban, Belvedere Meridionale
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:26 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
84
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
69
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
116
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Magyar Tudományos Akadémia, Pedagógiai Bizottság, Andragógia Albizottság tagja
Témavezetés
témavezető Héjj Andreas
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2009/09
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2012/08
a fokozatszerzés éve 2019
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )