|
|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2020
adattárból, 2024. IX. 10. |
Hideg G: A rekreációra fordítható idő, sportolási szokások és a modern telekommunikációs eszközök szerepe és jelentősége általános iskolások körében, In: Hideg, Gabriella; Simándi, Szilvia; Virág, Irén (szerk.) Prevenció, intervenció és kompenzáció, Debreceni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 125-139. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. IX. 10. |
Hideg G: Az egészséghez kapcsolódó attitűd vizsgálata gimnáziumi diákok körében, In: Varga, Zoltán; Komáromy, Márk; Csákvári, Tímea (szerk.) III. ZALAEGERSZEGI EGÉSZSÉGTURIZMUS KONFERENCIA TANULMÁNYKÖTET, Pécsi Tudományegyetem Egészségtudományi Kar (PTE ETK) (2020) pp. 59-71. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. IX. 10. |
Hideg G: A fair play múltja, jelene, értéke, Fakultás Könyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. IX. 10. |
Hideg G: Mega-események hatása a rendező ország turizmusára, SPORT- ÉS EGÉSZSÉGTUDOMÁNYI FÜZETEK 3: (4) pp. 3-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. IX. 10. |
Hideg Gabriella: Snapshots about Esat Africa’s education system. Reviews of primary school students and college students about the spirit of fair play, AFRIKA TANULMÁNYOK 12: (4) pp. 66-81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2024. IX. 10. |
Hideg Gabriella: Pillanatképek Kelet- Afrika oktatási rendszeréből. Kisiskolások és főiskolai hallgatók véleménye a fair play jelentéstartalmáról, In: Mrázik, Julianna (szerk.) A tanulás új útjai, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2017) pp. 529-548. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. IX. 10. |
Hideg Gabriella: Sport-pedagógia-politika és az 1956-os melbournei Olimpiai Játékok, In: Fehérvári, Anikó; Juhász, Erika; Kiss, Virág Ágnes; Kozma, Tamás (szerk.) Oktatás és fenntarthatóság, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2016) pp. 100-115. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. IX. 10. |
Hideg Gabriella: Fair play, neked mit jelent? Kárpát-medencei fiatalok véleménye a fogalomról, In: Kovács, Klára (szerk.) Értékteremtő testnevelés, Debreceni Egyetemi Kiadó (2016) pp. 139-150. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. IX. 10. |
Hideg G, Janko K, Kozma T, Olah I: The ‘Oecumenical Schools’: A Forgotten Civic Initiative in Hungary, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 6: (4) pp. 83-105. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2024. IX. 10. |
Marton G, Hideg G, Prisztóka Gy: Sportdiplomácia, PTE TTK Sporttudományi és Testnevelési Intézet dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 39 |
|
|
|
|
|
|
|