Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Kovács Edina Mária
név Kovács Edina Mária
intézmény neve Debreceni Egyetem
doktori iskola DE Humán Tudományok Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Chrappán Magdolna
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2011
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2014/08
a fokozatszerzés éve 2019
diszertáció Doi/handle elérés (értekezés, tézisek)
a védés adatai védés
Jelenlegi munkahelyek
2016 - Debreceni Egyetem
további (tanársegéd)
Közlemények
2015

Kovács Edina: A tanárszakos hallgatók szakmai jövőtervei, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Kovács Klára Ki eredményes a felsőoktatásban?. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 183-194. (Felsőoktatás és Társadalom; 1.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Kovács Edina: Characteristics of the educational system and teacher image of the V4 countries, In: Bujdosó Gyöngyi, Kovács Edina, Németh Nóra Veronika Szerk.: Kovács Edina Media and e-learning environment in education in V4 countries: Médiapedagógia és elektronikus tanulási környezet a V4 országokban. Debrecen: Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, 2015. pp. 9-21.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Kovács Edina: Presence in cyber-identity, In: Bujdosó Gyöngyi, Kovács Edina, Németh Nóra Veronika Szerk.: Kovács Edina Media and e-learning environment in education in V4 countries: Médiapedagógia és elektronikus tanulási környezet a V4 országokban. Debrecen: Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, 2015. pp. 47-56.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2015

Kovács Edina: Pedagógusok továbbképzési tapasztalatai és tervei társadalmi nemi dimenzióban, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Morvai Laura Pálya-modell: Igények és lehetőségek a pedagógus-továbbképzés változó rendszerében. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 184-194.
Felsőoktatás & Társadalom; 4.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Kovács Edina: Teaching Identity, Professional Plans and Engagement of Pre-service Teachers in Partium Region, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 5: (2) p. 61.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2015

Kovács Edina: Mainly Feminine: Teachers’ Characteristics and Career Aspirations, based on the “Graduate Follow-up Research 2010”, In: Szerk.: Elżbieta H Oleksy, Szerk.: Aleksandra M Różalska, Szerk.: Marek M Wojtaszek The Personal of the Political: Transgenerational Dialogues in Contemporary European Feminisms.. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. pp. 107-128.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Kovács Edina: Nem a tanári pályát választják az innovatív hallgatók, In: Szerk.: Fóris-Ferenczi Rita, Szerk.: Demény Piroska Minőség és versenyképes tudás. Kolozsvár: Babes-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alkalmazott Didaktika Intézet; Doceo Egyesület, 2014. pp. 149-156.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Kovács Edina, Fekete Adrienn: The Professional Identity and Achievement of Education Majors in the Cross-Border Region of Hungary, Romania and Ukraine, In: Szerk.: Nikolay Popov, Szerk.: Charl Wolhuter, Szerk.: Klara Skubic Ermenc, Szerk.: Gillian Hilton, Szerk.: James Ogunleye, Szerk.: Oksana Chigiseva Education's Role in Preparing Globally Competent Citizens. Sofia: Bulgarian Comparative Education Society (BCES), 2014. pp. 136-144.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2014

Kovács Edina: A tanár szakos hallgatók nyelvi attitűdjeinek társadalmi nemi sajátosságai, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2: p. 20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Engler Ágnes, Kovács Edina, Zuzana Chanesova, Anna Błasiak , Ewa Dybowska, Katarzyna Scewczuk: Future professional plans of students in higher education, In: Szerk.: Pusztai G, Szerk.: Engler Á Comparative Research on Teacher Education. Ruzomberok: Verbum, 2014. pp. 132-151.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
34
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
37
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
18 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
3
Kutatás
kutatási terület A pedagógusok és a pedagógushallgatók eredményessége, hatékonysága és elkötelezettsége, a pedagóguspálya professzionalitásának jellegzetességei. Mindez a társadalmi nemi dimenzió tükrében.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )