Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. II. 28.
Személyes adatok
Rapos Nóra
név Rapos Nóra
születési év 1972
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím rapos.norappk.elte.hu
telefonszám +36 1 461-4500
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2003
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Isko
Jelenlegi munkahelyek
1997 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
(50%) Dóczy Vámos Gabriella (PhD) 2012/08  NDI2-ELTE
Gazdag Emma (PhD) 2016/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Nagy Krisztina (PhD) (2018/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület érzelmek pedagógiai megközelítése, adaptív oktatás, fejlesztő értékelés, pedagógusképzés, pedagógusok szakmai fejlődése
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2016

Dóczi-Vámos Gabriella, Vámos Ágnes, Rapos Nóra: School violence and teachers’ related problems in Hungarian schools, PEDACTA 6: (1) pp. 1-15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2016

Rapos Nóra: A támogatás értelmezései a személyes szakmai életúton, In: Szerk.: Vámos Ágnes Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2016. pp. 79-102.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Rapos Nóra, Kopp Erika, Czető Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György, Tókos Katalin, Seresné Busi Etelka: Javaslat az osztatlan tanárképzés gyakorlati rendszerének átgondolására és a jelenlegi gyakorlatok alapelveinek és funkcióinak meghatározására, In: Szerk.: Rapos Nóra, Szerk.: Kopp Erika A tanárképzés megújítása - 2015. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 215-282.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Kopp Erika, Szivák Judit, Lénárd Sándor, Rapos Nóra: The Position of Social Justice in Teacher Education Curriculum in Hungary, In: Szerk.: György Mészáros, Szerk.: Franciska Körtvélyesi Social Juctice and Diversity in Teacher Education: Proceedings of the ATEE Winter Conference 15-17 April 2014, Budapest, Hungary. Budapest: Association for Teacher Education in Europe, 2015. pp. 181-192.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2015

Rapos N, Szivák J: Az osztatlan tanárképzés KKK-elemzésére épülő alapelveinek, képzési struktúrájának és tartalmának meghatározása, In: Szerk.: Rapos Nóra, Szerk.: Kopp Erika A tanárképzés megújítása - 2015. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 11-30.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Rapos Nóra, Kálmán Orsolya: The development of a competency-grid and the study of its effects, In: Szerk.: Ágnes Vámos, Szerk.: Sándor Lénárd Training programme and organisation in the Bologna process of Hungarian higher education: The BaBe project. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2014. pp. 65-86.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2011

Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György : Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 224 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
URL 
2009

Rapos Nóra, Lénárd Sándor : Fejlesztő értékelés, Budapest: Gondolat Kiadó, 124 p. (Oktatás-módszertani Kiskönyvtár; 10.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: magyar
2007

Rapos Nóra, Kálmán Orsolya: Kellenek-e alapelvek a pedagógusképzés átalakításához?, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 5: (4) pp. 23-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2003

Rapos Nóra: Az iskolai félelmek vizsgálata, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 13: (5) pp. 107-112.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:58 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
49
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
93
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
3
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
3
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
117

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )